petak, 8. srpnja 2011.

Black Butterfly

Essence Let me in Pink malo nadograđen funky french-om sa najdražim crnim lakom Essence Berlin Story iz LE I love Berlin i na prstenjaku naljepnica leptira sa Ebay-a. I to je to. Winking smile

Slikano u sjeni
Klik za veću sliku

Slikano na suncu
Klik za veću sliku


Broj komentara: 13 :

  1. Ja ne znam što kukaš oko noktiju, dobro si prošla ako si ih toliko lomila, super izgledaju :D

    Meni french nikad ne uspije, a i ne volim ga nešto sa crnim lakom. Možda probam, nezz kako se tačno zove takva manikura, svaki nokat različit lak i različit french :D

    OdgovoriIzbriši
  2. super je! i skroz su ti dobri noktići, nema žaljenja :P

    OdgovoriIzbriši
  3. Super je! Ta funky french dosti bolje izgleda na nohtih te dolžine ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Preslatko :). I uopste se ne vidi da su lomljeni. Jesi ih uspela zaceliti ili je to lak odlicno prekrio?

    OdgovoriIzbriši
  5. Great mani! I especially like the French tips in this color combo :)

    OdgovoriIzbriši
  6. sviđa mi se jako taj crti french i super stoji na kraćim noktima, morat ću si više kupiti crti lak :-D a leptirići izdaleka izgledaju kao mašnice, baš mi je super manikura

    OdgovoriIzbriši
  7. prekrasno je :)
    nemoj me ubit, ali meni se vise svidjaju ovako kratki nokti nego dugi :)
    taman po mom ukusu :D

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala vam cure :) drago mi je da vam se sviđaju i moji jratki nokti iako ja baš i nisam sretna.

    Thank you girl :) I am glad that you like my short nails even I am not happy with them.

    OdgovoriIzbriši
  9. Lijepa bojica i funky french :) Iako mi je nekako cudno, ne mogu da povezem ovu duzinu s tobom. Dugo si imala duze nokte i zadnji put kad sam ih vidjela bili su dugi, al dobro je, nisu ni sad prekratki :)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...