petak, 22. srpnja 2011.

Essence My Yellow Fellow

Nešto do sad neviđeno na mojim noktima, bar ne kao full manikura. Žuti lak ljudi moji.. ŽUTI!!! Open-mouthed smile

Napokon imam divan žuti lak, a ne žumanjak. Što se tiče boje presretna sam, ali što se tiče aplikacije i ne baš. Stvar je u četkici. Dugačka je i koliko god ja nju “ocijedila” prije lakiranja lak cijelo vrijeme curi i curi i curi. Kako god napravim neki potez novi sloj laka se slije s četkice. Koliko god mi kratke i male četkice išle na živce, još mi više na živce idu ove duge tako da sam na kraju završila sa dva sloja, ali sa malo deblja dva sloja.



Htjela sam dodati i neki nail art na ovaj lak i već sam imala ideju, ali dogodio mi se peh. Unatoč Seche Vite lak se nakon pola sata nije osušio potpuno, uspjela sam trknut nokat i napravit rupu u laku, a nisam imala živaca popravljat to. Već ću se ja izborit s ovim lakom i realizirat moju ideju. Samo da zaboravim ovu prvu aplikaciju. Winking smile







P.S. Zaboravila sam reći kako ovaj lak ima zlatni shimmer u sebi kojeg možete vidjeti u bočici, ali na noktima baš i ne.

Broj komentara: 17 :

  1. da te blossoms cetkice su malo blesave meni se ista stvar sa slijevanjem dogadja kod forget-me-not i nezgodno je ako ta ogromna kap padne negdje sa strane, a ne uvijek na nokat, a ovo zuto cudo, uspjesno mu odolijevam vec neko vrijeme, al mi je lijep

    OdgovoriIzbriši
  2. I love the way this looks on you!! Gorgeous!

    OdgovoriIzbriši
  3. Jako lijepo izgleda! Kad bih barem ja imala hrabrosti za to, ti imaš divan oblik noktju, ja imam male prste i onda moram uvijek paziti kakav lak mi dobro stoji :/

    OdgovoriIzbriši
  4. boja je odlična! mene isto živciraju one bezvezne žute, a uvijek imam sreće da nabasam baš na takve.. :-/ moram si kupiti ovu bojicu..

    OdgovoriIzbriši
  5. ja imam isto žuti lak od maybaline i isto je problem s tim četkicama, sve mi jako ružno ispadne jer curi okolo, rijedak je lak... ma koristim ga samo za središte cvjetića...

    OdgovoriIzbriši
  6. Rumeni laki so že na splošno težji za nanašati. Sicer ti pa ta barva super stoji.

    OdgovoriIzbriši
  7. I really love this color, it's sooo sweet :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Baš lijep žuti, gledala sam nedavno i Illamasqua ima sličnu kolekciju, prava ljetnja boja, a nije upadljivo žuto.

    OdgovoriIzbriši
  9. Imam isti problem sa ostalima iz Blossom kolekcije... Samo se slijeva u slapovima.

    OdgovoriIzbriši
  10. pa ti si svaki dan sve hrabrija i hrabrija, sve čekam da jedan dan osvaneš sa stileto noktima ;-D
    sviđa mi se ovako mliječna žuta, čini mi se jako slična onoj iz prošlogodišnje sun club kolekcije (one mirišljave) :-D

    OdgovoriIzbriši
  11. Hvala vam cure :)
    Baš sam se dobro osjećala sa ovim žućom na noktima pa ću ga sigurno brzo opet staviti. Nadam se i da ću četkicu uspjet ukrotit.

    Thank you girls :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Predivna žuta!Obožavam!

    http://fashiondisorderbymms.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  13. I just added your website on my blogroll. Really enjoyed reading through. Excellent information!

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...