subota, 23. srpnja 2011.

Comparison: Essence Fall for me VS. Essence Speed of light blue

Biberlee me zamolila da napravim ovu usporedbu, pa evo draga samo za tebe. :)




Iako su dosta slični razlika se ipak vidi. FFM je mrvicu tamniji i "živahniji" iako ne previše dok SOLB izgleda više isprano, blijeđe. 





Razlika u bočici je također vidljiva, a ako povećate ovu sliku sa sunca možda uspijete vidjeti i shimmer u SOLB, ali se taj shimmer na noktima uopće ne vidi.  FFM nema nikakvog shimmera u sebi, totalno je kremasti. 



I jedan i drugi lak sam nanijela u dva sloja i kod i jednog i drugog je bilo problema kod nanošenja prvog sloja, dok drugi to sve popravi. SOLB je malo rijeđi, ali sa dva sloja daje potpunu prekrivenost. FFM također sa dva sloja daje potpunu prekrivenost, a da nema četkicu kao metlu možda bi mu čak i jedan sloj (na kratkim noktima) bio dovoljan. 

SOLB je dio limitirane kolekcije You Rock! pa ne znam da li ga možete još uvijek nabaviti, ali je zato tu FFM koji je dio stalne postave. Ako vam se više sviđa isprani izgleda SOLB uvijek u FFM možete dodati malo bijelog laka da ga posvijetlite. 

Biberlee nadam se da si zadovoljna usporedbom i da sam bar malo pomogla. ;)

Sve slike možete uvećati ako kliknete na njih. ;)

Broj komentara: 16 :

  1. Super! Hvala ti!
    Moram priznati da mi se Fall For me više sviđa, doduše, baš kako kažeš, četkica mu je grozna, mislila sam da je samo kod mene!
    Swatchevi su super!
    Slijedeći na wishlisti od plavih mi je Catrice Up in The air :))))

    OdgovoriIzbriši
  2. niti ne uspijem vidit le od essence, ako nisam isti tren u dm-u neeeeeeema, pošizit ću :-p

    OdgovoriIzbriši
  3. Eto zbilja su drugaciji...AL mislim da cu FFM ipak preskocit, jer ovog drugog imam...Baš ti je lijepa ova dužina noktiju :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Na prvu sam se pitala tko se tu s kime uspoređuje,a onda mi se učinilo,mislila sam zbog odsjaja,da je jedan sjajniji.
    FFM definitivno!

    OdgovoriIzbriši
  5. na prvu mi se učinilo da su isti, i iako mi se i jedan i drugi sviđaju, ipak bi se rađe odlučila za FFM

    OdgovoriIzbriši
  6. FFM mi je ipak ljepsi jer je zivahniji! :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Vidim većina vas je za FFM, a mene je ta metlasta četkica ubila u pojam tako da sam više na strani SOLB.

    @Tatjana baš si me nasmijala... Zaboravila sam napisat da sam stavila Seche vite top coat, pa ako se sjaje, sjaje se od toga. ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. ajme vrti mi se u glavi od pokušaja da skužim razliku među njima :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Prekrasni su mi oboje .. :D
    Jasam sada kupila jako sličinu ako ne i identičnu boju od maybelline mini colorama :D 96 party blue. :D zaljubljena sam u tu boju laka :D

    OdgovoriIzbriši
  10. ja vidim razliku i što je najgore ovaj kistić sa maybelline lakom je koma mora ga ošišati ili nešto

    OdgovoriIzbriši
  11. odlična usporedba
    kupila sam FFM prije par mjeseci, a kada sam vidjela cijenu i količinu SOLB odusatala sam od kupnje

    OdgovoriIzbriši
  12. @Copy Cat imam i taj Maybelline, ali ga nemam tu kod sebe pa nisam mogla i njega ubacit u usporedbu.

    OdgovoriIzbriši
  13. Ja sam ovdje pomalo daltonista i meni sve djeluje kao jedan te isti lak! :)) Predivan i pravi ljetni!

    OdgovoriIzbriši
  14. Mene ova nijansa plave odmah podjseti na tebe, kad god je vidim :) Mislim da je to jos od PS-a :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Fall for me mi se više sviđa.

    Pozdrav,

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...