utorak, 5. srpnja 2011.

Catrice Limited Edition: Modern Mouse



Na Pinkmelon.de koliko sam ja uspjela shvatit kažu da će ova kolekcija biti dostupna kroz 8 i 9 mj 2011, a od jeseni će biti i u regularnoj prodaji. Nešto mi taj dio nije jasan, možda je Google translator opet pogriješio jer mislim da do sad nije bio slučaj da neka limitirana kolekcija bude dio stalne postave ili možda je? Ne znam, ovaj dio uzmite s rezervom ;)


Made to stay - long lasting eyeshadow



Precision eye pencil


Evolution to Revolution Mascara


Colour Lip Stain Infusion Long lasting


Ultimate Nail Laquer 



Kako vam se sviđa ova kolekcija?

Iskreno meni na prvi pogled nije ništa posebno, ali navikla sam se već da Essence i Catrice promo fotke kolekcija ne odgovaraju stvarnosti pa neću brzati sa zaključcima jer se već puno puta dogodilo da me kolekcija očara, a u stvarnosti razočara i obrnuto. Čekam swatcheve da vidim na čemu sam. 


Broj komentara: 13 :

  1. Ni meni se nista ne svidja :S Pogotovo ne lakovi, ovako po fotkama su svi šimerastog/frost finiša, a meni takvi ne stoje nikako :S

    OdgovoriIzbriši
  2. ja ću kupiti lip stain infusion long lasting nadam se da neće biti preko 30kn

    OdgovoriIzbriši
  3. @Irena meni od lakova jedino ovaj zlatni izgleda zanimljivo, ali tko zna kakav će biti.
    @Copy Cat e to mi se sviđa, pogotovo ova svijetlija nijansa. Nadam se samo da će boja biti takva i u stvarnosti.

    OdgovoriIzbriši
  4. Meni je dobar ovaj lak na gornoj slici u sredini, tamno-zlatni, ili kako bih već nazvala tu boju. Međutim, sumnjam da će takva biti in RL :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Meni se sviđa maskara , mnoge četkice za drugi korak kod ovog tipa maskara imaju neki spiralni oblik, ali mi ova izgleda obećavajuće :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Hm, moram reći da sam se ja malo zasitila tih LE, većinom nešto kupim ali većinom je to neka impulzivna kupnja. Ova LE je malo drugačija, dobro ću proučiti pa ću vidjeti :)

    Girly

    OdgovoriIzbriši
  7. meni u gornjem redu desno lak izgleda dobro doduse slicno london's weather forecast, al to mi je jedan od najdrazih lakova

    OdgovoriIzbriši
  8. Oh I love lip stain pens, great staying power and pretty colours. :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Čim sam vidjela sliku lip staina, podjestio me na max factorovom lipfinitiy. Baš me zanima kolika će biti razlika u kvaliteti...

    OdgovoriIzbriši
  10. Meni se zapravo svida kolekcija... :)
    Volim te neke neutralne, zemljane i zlacane tonove...eh...sto mogu :D

    OdgovoriIzbriši
  11. sjenila i olovke mi ne izgledaju loše, sviđaju mi se i lakovi sivci ;-)

    OdgovoriIzbriši
  12. meni se ovaj bakreni lak, valjda je to zlatno, ali je narančastiji jako sviđa... snimala sam već neku takvu nijansu ali nisam si kupila... a sad ovaj catrice bi mogla...

    OdgovoriIzbriši
  13. a to će biti kao i prošlu jesen essence.. prvo su onaj shimmer i neki lakići bili kao LE štand, a onda je došlo u redoviti asortiman, ista stvar sad :)
    ja čekam swatcheve, ove slike su kao i inače nerealne.

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...