ponedjeljak, 25. srpnja 2011.

Essence Replay

Hm.. što reći… Essence Replay predivna nježno (mint?) zelena. Znate da ja ne volim zelene, ali s ovim lakom sam se baš dobro osjećala.


Standardno prvi sloj koma, drugi popravi stvar i to je to.

Oprostite na “masnim” rukama i kožici, ubija me bura. Činilo se kako se krema upila ali nije do kraja. Ovo nije normalno kako je zahladilo, moram mazati kremu za zimu koliko mi je hladnoća isušila ruke.

Broj komentara: 18 :

  1. Sutra cu ga uzeti!
    Predobro izgleda! :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Interesantno, znaš koliko volim zelenu, al ovaj se mi baš i ne dopada u bočici, kad ga gledam u trgovini. :D Malo sam se već i prenajela ovih mint boja, imam jih neki broj kod kuće i ne trošim jih puno. Na tebi izgleda fantasično, ne podsejća me na mint boju, tako da možda nisam u pravu, malo je jaćija zelena. :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Pretty!! Kind of reminds me of Essie Turquoise and Caicos. this one probably has a better formula though!

    OdgovoriIzbriši
  4. obožavam ga! moj omiljeni već mjesecima!

    OdgovoriIzbriši
  5. Odličan je... Jel može pliz swatchat kak izgleda matiran, kad stigneš?

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala cure :)

    @Ulmiel baš čudno za tebe. Iznenadila si me da ti ovaj lak i nije baš nešto, ali kužim te. Tako se i ja zasitim nekih lakova. Što se tiče toga jel lak mint, nisam sigurna zato sam i stavila upitnik pored mint. Malo je neodređen.
    @Nicnacknails thank you :) Formula is ok, but brush is terrible.
    @FaithFry moram vidjet dal sam uzela mat top coat sa sobom. ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Super ti stoji. ♥ Baš sam ga i ja pripravila za sutra, da ga isprobam. I vrlo je sličan For Audrey. :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Mintovi su još malo pa klasika :)

    OdgovoriIzbriši
  9. volim ovake boje ali mi nikako ne stoje pa ih izbjegavam, a baš šteta...

    OdgovoriIzbriši
  10. Uzimam nazad... I nije baš toliko slican FA. :D

    OdgovoriIzbriši
  11. Odmjeravala sam nedavno u Mulleru. Predivan je :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Tale je eden moji ljubših Essencovih lakov. Si me spomnila, da ga že dolgo nisem nosila. Ga bom vzela kar s sabo na morje.

    OdgovoriIzbriši
  13. ma ima dovoljno plave da nije potpuno zeleni, ja volim ove tirkizne, ali ne smijem kupit jos jedan ^_^

    OdgovoriIzbriši
  14. baš mi je drago da sam ti predložila zelenu za nokte :)... po meni nije mint, malo više na tirkiznu vuće al nije ni to baš :D sve u svemu lijepa boja i dobro ti stoji

    OdgovoriIzbriši
  15. krasna boja, kod mene još čeka na probu ali mi se u bočici ćini puno svjetliji :-D
    lipo ti stoje i ovakve boje :-p

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...