četvrtak, 7. srpnja 2011.

Essence 04 Let me in Pink

…iz kolekcije You Rock! Ovaj lak kao i još 2 iz ove kolekcije sam osvojila kod Bibe. Hvala ti Biba jer da nije tebe i sreće koja je pomogla da baš mene izvučeš, ja ne bi imala niti jedan lak i ove LE. Red heart

Let me in pink je predivna prljavo roza (ciklama Who me?) boja koja na noktima izgleda tamnije nego u bočici. Baš sam se iznenadila kad sam ga nalakirala, ali ugodno. Čak mi je drago da je više tamnija nego svijetlija i mislim da ovakvu neku nijansu nisam imala još u svojoj kolekciji i šteta samo što je tako mali i ima samo 7 ml. Šta ću kad ga potrošim? Thinking smile

Slikano u sjeni
Klik za veću sliku!

Aplikacija odlična, nikakvih problema. Dva sloja za potpunu prekrivenost. Malo mi je bilo čudno držati u rukama taj mali četvrtasti čep i četkica je malena i još su mi se ruke tresle kao lude, ali nakraju je sve ispalo ok.

Slikano na suncu
Klik za veću sliku!

Iako mi nokti nikad kraći nisu bili i tako su mi čudni, ja svejedno ne prestajem gledat u njih i ovaj divan lak, a čak mi je pala ideja na pamet kako da ga ukrasim iako je tako divan da mu nikakvi ukrasi ne trebaju. Red heart

Nemam pojma jel još gdje ima ove kolekcije za kupit, pa ako slučajno ima a niste kupili ovaj lak trk odmah po njega jer ne znate što propuštate. Winking smile

Broj komentara: 14 :

  1. nisam još vidila ovu kolekciju u dm-u... doduše baš se nešto i ne šetam po dućanima u zadnje vrime...
    skoro me kolpalo kad sam vidila kako su ti nokti kratki... ali narast će ;-D

    OdgovoriIzbriši
  2. Mene srce boli dok ih gledam. Pukli su pa sam ih skratila, pa su takvi skraćeni opet pukli i eto sad sam tu di jesam i tugujem. :(

    OdgovoriIzbriši
  3. Ta je edini, ki ga iz te kolekcije nimam.

    Čeprav si imela prej zelooo dolge nohte, moram reči, da so mi kratki zelo všeč. In lak ti zelo dobro stoji. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. I ja ga imaaam. :) I kupila sam jos dupe Rive ali samo zasto jer je tako slican Rivi. :D Krasno ti stoji! ♥

    OdgovoriIzbriši
  5. @Taya hvala ti što me tješiš, ali ja ih ipak volim kad su duži.
    @Ivana dobro je što ga imaš jer je stvarno predivan. A kako se zove taj dupe Rive, imam još neki plavkasti ali ne mogu se sad sjetit kako se zove.

    OdgovoriIzbriši
  6. Hmmmmmm, mislim, da je dupe Rive Speed Of Light Blue a onaj drugi King of Mints dupe Nouvelle Vague... Sve se mi cini, da je tako. :)

    OdgovoriIzbriši
  7. E baš imam Speed, sad sam išla pogledat u kutiju. Jeeeeeeeeeeeee.. ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. ajme tako je diiivaaan,a ja nisam nijedan lak uhvatila iz te kolekcije iako sam htjela taj,plavi i onaj tamniji smedje-sivi :S oce mozda doc u kozmo,jer ju je DM izgleda preskocio.. :/

    OdgovoriIzbriši
  9. Kako je lijepa svoj blog! Proveo sam i ja volio. Dođite čast moj blog. Mnom kao dobro.

    OdgovoriIzbriši
  10. Nokte su ti super. :D Meni osobno je to idealna duljina :D

    OdgovoriIzbriši
  11. O, super, da so ti lakci všeč! :D

    Je pa res, da so ti laki zelo mali... Ampak mislim, da ti ga vseeno ne bo zmanjkalo ;)

    OdgovoriIzbriši
  12. Boja je krasna, a noktici su zapravo odlicna promjena! :D

    Imas predivne prste i oblik notkiju, pa ti zapravo sve odlicno stoji...bili oni dugi ili kratki... :)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...