utorak, 26. srpnja 2011.

Essence Not so cute & Glitters

Kad je Essence Cute as Hell limitirana kolekcija bila aktualna, ja nisam bila ovakav ovisnik za lakovima, niti sam znala da postoje tamo neke limitirane kolekcije. Sad kad bolje razmislim, čini mi se da je otkriće o limitiranim kolekcijama potaknulo moju strast prema lakovima. Nisam mogla prežalit divne pastelne lakove iz ove kolekcije, zato sam imala širom oči otvorene kad su sljedeće izlazile da ne bi opet nešto propustila, ali mojoj sreći nije bilo kraja kad je jedna cura na forumu.hr napisala da je vidjela pun display ove kolekcije u Rijeci. Pošto ja nisam doma učinila mi je uslugu i uhvatila 3 laka za mene, a ovo je jedan od njih: Not so cute! Ali je baš cute. Red heart


Nježna Barbie roza boja koja je katastrofa za lakiranje. Dosta je rijedak pa curi na sve strane, dosta je i proziran, ali sa dva sloja sam dobila ok prekrivenost. 9 noktiju sam uspješno nalakirala, ali s onog jednog sam morala 5 puta skidat lak i opet ga lakirat. Ispalila sam na živce. Angry smile Zbog ljepote i nedostatka ovakvih boja u mojoj kolekciji mu opraštam sve nedostatke.


Razmišljala sam što bi mogla napravit s ovim lakom i onda sam se sjetila Claire´s glitter laka kojeg sam davno dobila u swapu. Ovaj lak nema nikakvo ime ni broj.. ma ništa. Na dnu bočice u staklu ima otisnut broj 5, ali sumnjam da mu je to oznaka jer jedva da se vidi.


Lak je prozirne roze baze sa hrpom šljokica i ljuskica u raznim bojama. Iznenađujuće, ali ove šljokice bolje dolaze do izražaja u hladu nego na suncu pa ga zato na suncu nisam puno ni slikala. Ne sjaje se ništa posebno, ali bar su malo podigle NSC.


I za kraj ovog dugog posta, jedna slikica ludog vremena zbog kojeg se u jednom danu izmjene 4 godišnja doba. Sivi VS. bijeli oblaci. Nažalost kad sam ovo slikala sivi su pobjedili. Crna crta na slici je kabel od struje, ali fora je ispao jer kao da dijeli dobro od lošeg vremena. UmbrellaSunRainbow

Broj komentara: 15 :

  1. da, danas je ludnica od vremena :-(
    sviđa mi se boja, u biti, od pinki boja najdraže su mi ove baby pink... za nju se isplati i pomučit malo ;-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hey these looks a bit like OPI Nice stems. I love it !!

    OdgovoriIzbriši
  3. Slatko :)Uživo mi nije bio baš nešto,ali na slici mi je baš sladak:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Super layering! Ta Claire's je res lep :)

    Mi imamo tu že več kot teden dni zelo mrzlo, oblake in dež :S

    OdgovoriIzbriši
  5. Very sweet color and love the glitter too.

    OdgovoriIzbriši
  6. pa, da ova kiša je baš dosadna..i tu je hladnooo 13 stupnjeva... super ljeto da:) haha... ovi flake lakiči su baš super:) Volim tvoje nokte :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Baš mi je lijep lak. I super ga osvježe ove šljokice :)Ja sam ga isto htjela kupiti, ali kod mene u DM-u je ostao samo onaj žuti koji mi i nije baš nešto. Zakasnila sam. :(

    OdgovoriIzbriši
  8. super mi je lak, pogotovo sa šljokicama! a za vrijeme nemam riječi, odvratno ljeto, više volim vrućine i sparine :-D

    OdgovoriIzbriši
  9. Jao dobre boje, super je :) Oprastaj mu sve :)
    Kod nas danas fino vrijeme bas :)

    OdgovoriIzbriši
  10. ja imam pitanje ...Gdje se imaju kkupiti? Mislim koja je ovo tacno marka i da li neko zna ima li se kupiti u Sarajevu? :D hvallaaa unaprijed


    Btw
    prekrasna manikura :)

    OdgovoriIzbriši
  11. ajme ovo mi je bas draga boja imala sam ovaj lak kad je prvi put izasao i potrosila sam ga u medjuvremenu, a sad ga opet nisam nasla, lijepo izgleda s ovim glitterom preko

    OdgovoriIzbriši
  12. Hvala vam cure :)

    @Minne na koji točno lak misliš? Ovaj gornji je Essence kao što piše, a ovaj drugi je isti taj Essence samo sam preko njega stavila Claire´s šljokice.

    Claire´s sumnjam da možeš kupiti u Sarajevu, dok bi Essence mogla kupiti u Dm-u i CM-u. Tako bar piše na stranici firme koje proizvodi Essence. Nadam se da DM ili CM imaš u Sarajevu. ;)

    OdgovoriIzbriši
  13. Pitala sam za Claire's :) Hvala na odgovoru.Essence ima u Sarajevu i DM i CM ali su me sljokice bas zadivile.Sad idem na more pa cu valjda tamo naci Claire's. ;)

    OdgovoriIzbriši
  14. Teško da ćeš ga i tamo naći jer tih lakova nema kupiti kod nas. Ja sam ga dobila u razmjeni iz Amerike. ;)

    OdgovoriIzbriši
  15. aha.steta :( moram naci neku zamjenu za njega :D predivan je :)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...