petak, 10. prosinca 2010.

Twinkle twinkle little star...

Twinkle, twinkle, little star,How I wonder what you are.
Up above the world so high,Like a diamond in the sky.
Twinkle, twinkle, little star,How I wonder what you are!

Ne znam jel znate ovu pjesmicu, ali ima i naša verzija. Zove se Blistaj blistaj zvijezdo mala (tko si što si rad bi znala. Visko gore vidim te ja, kao dragulj ti svijetlo sja.) Naučila ja gledajući Doru Explorer sa zvrkom.. 

I to mi je bila inspiracija za ovu manikuru, iako je i ova kao i prošla izgledala bolje u glavi. Ovo je trebalo biti nešto zvjezdasto, sjajno, noćno, Božićno.. smilie
Ni s ovim nisam baš zadovoljna, očito meni ne idu te Božićne manikure. smiley



Eto to bi bilo to. E da, bila sam danas do Dm-a i Bipe. Tražila u Dm-u Fairytale kolekciju od Essence, ali još nema ništa. Ostali ostatci ostataka Metallics kolekcije. Pa sam kupila jedan divan ljubičasti Manhattan iz njihove limitirane kolekcije. Bio je crveni i ljubičasti i koji ću ja; naravno ljubičasti. Ali svejedno sam uzela kasnije u Bipi od njihove marke jedan crveni slatki šljašteći i neku kremicu za ruke koju su cure dosta nahvalile da super hidratizira i odlično miriši. 
O tome bi mogla u sljedećem postu. smilie

Broj komentara: 7 :

  1. dobre su ti ove zvjezdice,ne grintaj :-)
    jesu zvjezdice konfeti ili šta?
    tek si počela učiti dječje pjesmice...još te puuuuuno toga čega :-)
    baš me zanimaju bipini lakići,valja li to išta?

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj sad si me podsjetila na jednu moju Šibenčanku, ona mi stalno govori da ne grintam.. hehe..

    Ovaj put sam kupila B*pretty, tako se valjda zovu, a kupila sam prije Look by Bipa 2 laka ali nikako da probam.

    OdgovoriIzbriši
  3. E da.. zaboravila napisat, zvjezdice su s BM pločice.

    OdgovoriIzbriši
  4. buduci da sam manikuru komentirala na forumu necu i tu ^_^ al i ja imam taj ljubicasti od manhattana a i crveni predivni su mi :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Wow,wow,wow,koji veseli blog!Baš mi je drago da si me "proslijedila" i tako uputila na sebe!Pozdrav,
    Tanja!

    OdgovoriIzbriši
  6. meni se sviđa...samo bi ja te zvjezdice nekako na šljokice, tj. u prvi plan...

    probaj nešto sa crvenom ili zelenom, možda plava nije tvoja božić boja

    OdgovoriIzbriši
  7. @Lendoxia hvala na komentaru "tamo". ;)

    @Tatjana hvala, dragmo mi je da ti se sviđa moj blog. I meni se tvoj sviđa ;)

    @Ines nekako ja nisam od crveno zelenih kombinacija. Kupila mi mama crveno zeleni šljokičasti lak ali ne znam šta da radim s njim, ali predobro u bočici izgleda samo meni nikako ne sjedaju te dvije boje skupa.

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...