četvrtak, 9. prosinca 2010.

Let it snow...

Gledam na vijestima.. čitam u novinama.. gledam s prozora na vrhovima planina.. svuda snijeg.. kod mene ništa. Jedan dan je padao skupa sa kišom, ali kao da ni nije kad ga kiša odmah topila. A baš mi fali, tako bi htjela malo snijega osjetit pod nogama.. Prošle godine ga je bilo čak dva dana. U 6 god koliko živim u Rijeci, snijeg sam doživjela samo dva dana. 


Ali to što nema snijega me nije spriječilo da napravim snježni nail art. U glavi mi je to puno bolje izgledalo. Sinoć do 3 ujutro sam mackala nokte.. i umackala mali prst pa sam ga odrezala sa slika. Čak nisam pretjerano ni čistila oko noktiju jer mi se nije sviđao konačni rezultat pa sam to danas odmah maknula dolje.



To je "kao" trebao biti napadali snijeg i pahuljice, ali eto meni se to nikako nije sviđalo kako izgleda na meni. Iako su samo dvije boje u pitanju izgledalo mi je prešareno. 

Kad sam već spomenula snijeg od prošle godine kojeg bilo dva dana, a nemam slikica friškog snijega jer ga nema.. evo slikica pogleda s mog balkona prošlogodišnjeg snijega. 


I moj zvrkić (tad je imao 2god) kako se čudi i uživa na svom prvom snijegu u svom malom životu. 


Vidjela sam da svi objavljuju slike svojih mački.. ja ne znam šta je to.. svaka ljubiteljica lakova ima doma mačku. Jel se možda mačka dobije uz neki lak, a ja ga još nisam kupila? 

Ja mačku nemam (više) pa vam pokazujem svog malog mačka 

Kad smo već kod mog malog zvrkastog mačka, ako se netko pitao gdje sam ovih dana. Borila sam se sa zvrkovom temperaturom. Da ne pričam sad sve detalje, ima blagu upalu pluća. Uz prvi antibiotik koji je pio dobio je i drugi (Sumamed) tako da evo već dva dana (kuc, kuc, kuc) temperature nema i krenulo je na bolje.


Broj komentara: 13 :

  1. Kako je presladak!!!
    Ako se žaželio snjega ili ti, dođite kod mene! Bijelo čudovište pada ko mutavo! Nije da ne volim snjeg, ali pomisao da moram čistiti auto me ne veseli pretjerano! :-)
    Sumamed je ubojica, vjerujem da će mu i dalje biti bolje!
    Pusa za ozdravljenje!

    A nokti su odlični, šteta šta si ih makla!

    P.S. Ja nemam mačku, ali zato imam psa!

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala ti draga :)

    Išli bi mi svuda.. ali dok ne popije antibiotik do kraja i dok ne bude bilo više niti jednog i najmanjeg znaka bolesti ne možemo nikud. Grijemo se doma i čekamo bolje dane.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita manikura. Katere lake pa si uporabila?

    OdgovoriIzbriši
  4. Haha, ovo sa mačku stvarno me nasmijalo. :D Kao da jih vidim u trgovinama, jedan lak i jedna mačka to go. :D
    Kod nas u Ljubljani skoro nema više snjega, ali pada nešto između snjega i kiše. U-ža-s!! Mrzim ovakav šta-ja-znam-šta-je, ni snjeg ni kiša, a u sekundi imam sve mokro, samo kišobran ne. :/ A mali ti je baš sladak. :) Nadam se, da bude brzo bolje!

    OdgovoriIzbriši
  5. @Taya hvala, koristila sam Miss sporty Clubbing colour 320 i Maybelline mini colorama 51 French white za pečat i isti lak je na vrhovima sa malo prozirnog laka sa šljokicama.

    @Ulmiel i mene to nasmijalo.. malo noktiju malo mački pa opet malo noktiju pa malo mački. Nek me nitko krivo ne shvati, volim ja mica mace samo mi ovo baš smješno ispalo.

    OdgovoriIzbriši
  6. držim fige malom da bude bolje,znam kako to ide kad su bolesni...
    manikura je krasna,a možda i prizoveš snijeg u rijeku,samo ga nemoj meni slati :-)
    a propos mački...imam ja jednog viška,dam ti ga đabe,niti ne trebaš lak kupiti uz njega :-p

    OdgovoriIzbriši
  7. @Hvala draga :)

    Hvala i na ponudi za mačka, ali bojim se ja šta bi s tim mačkom bilo pored mog zvrka. Dosta mi je što hvata mačke po cesti. ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. Nice! I like the glittery tips; very winter-like.

    OdgovoriIzbriši
  9. Slatki je :)) Želim vam puno snijega ove zime. Samo ne ove bljuzge kao kod mene, bljak. Meni se sviđa manikura.

    OdgovoriIzbriši
  10. maleni zvrk je premeden :)nadam se da će brzo ozdraviti...
    manikura mi se sviđa...nemam mačku, imam psa!

    OdgovoriIzbriši
  11. Ajoj, jes sladak! Secer mali! <3

    OdgovoriIzbriši
  12. Hahaha, si me nasmejala s to mačko! :D

    Manikura je super in tvoj mali je resnično sladek!

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...