utorak, 21. prosinca 2010.

Comparison Essence 03 Once upon a time VS. B.pretty 4 Cosmic

Kao što sam u prošlom postu najavila sljedi usporedba dva lakića. Na kraju uopće nisu slični, ali kad sam već rekla da ću napravit usporedbu ajde da ju onda i objavim.


Prvo sam vidjela na slikama Essence OUAT i nakon nekoliko odlazaka u Dm nisam našla lak jer kolekciju još nisu dobili i tako sam jednom u Bipi naletila na ovaj Cosmic lak od njihove marke B.pretty i učinili su mi se slični, ali kasnije kad sam uspjela ulovit OUAT i stavila bočicu pored bočice vidim da nisu.


OUAT je tamnije crvene boje sa zlatnim ljuskicama, dok je Cosimc više svijetlije crveni sa isto tako zlatnim ljuskicama, ali kad se namaže više djeluje narandžasto nego crveno. Ono što imaju zajedničko su zlatne ljuskice, odlično prekrivanje, lako nanošenje i brzo sušenje. 



Mislim da je razlika više nego očita pa nema potrebe da stavljam više slika, a jedva sam i ovu jednu uhvatila koja nije mutna i na kojoj su boje 99% realne. I u žurbi sam ovo radila pa ni počistila kožicu nisam kako treba. Neki put ju počistim, pa tek na slikama vidim gdje sam falila.. tako da oči uperite u nokte, a ono oko noktiju zanemarite ako ikako možete. 


Još samo da kažem da oba laka imaju 8ml, Essence košta 14,90 (bacila sam račun pa mislim da je to cijena, ako nije nek me netko ispravi), a B.pretty 10 kn.

Eto ga.. i za kraj jedna bonus slikica mog čupavog zvrkića kako spava snom pravednika i nikako da se digne za vrtić. Nekoliko puta sam ga budila i samo se okrene na drugu stranu i nastavi spavat. Poslije vrtića smo išli na šišanje i nismo se uspjeli ošišat ako ne računamo 3 dlake koje je frizerka uspjela odrezat. Da je netko sa strane gledao tko zna šta bi pomislio šta mu radimo koliko je urlao. Nema šanse da ga se ošiša.. 


I napokon sam našla kuglice za bor.. jeeeeeeeeee.. sad idem sve pripremit pa kad se zvrkić probudi iz popodnevnog spavanja da to okitimo. Inače ja to ranije napravim jer volim što više uživat u Božićnom ugođaju, ali me prvo ona neka depra prala i nije mi bilo ni do bora ni do Božića.. pa nisam mogla kuglice naći kakve bi ja htjela.. ali sad su tu pa se zvrkić i ja kasnije bacamo na posao.. 


Broj komentara: 10 :

  1. a na kraju ipak sve dođe na svoje...
    sladak ti je malac,uživaj u svakom trenutku s njim jer prebrzo odrastu :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. i sa 16 počnu peći pizzu, jel tako NC? :-)

    presladak je, ali mi izgleda starije od 3 g! nije uopće bebast

    OdgovoriIzbriši
  3. Vise mi se svidja Essence,jer je tamniji,tj.mozda je bolje rec crveniji:)
    Zvrkic ti je meden,a sto se sisanja tice i kod nas je ista stvar,mislim da nas cuju u sljedecoj ulici koliko vristi,tako da komplet posao moramo obavit iz dva dana:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala vam komadi na komplimentima za mog zvrkića :)

    NC ponekad imam osjećaj kao da ga još osjetim u trbuhu, a on već 3 god ima.. proletilo je samo tako..

    Maybe on i kad je bio beba nije izgledao kao beba.. hahha.. ne znam kako da ovo objasnim.. uglavnom svi mi govorili da ne izgleda kako beba nego kao čovjek u malom.. ako kužiš šta hoću reći..

    Mimi onda znaš kako mi je.. iako mi je čudno jer smo ga prije šišali bez problema.. s 9mj prvo šišanje i od tad pa do danas smo ga šišali preko 10 puta.. i svakim šišanjem je sve gore.. vrišti iz petinih žila.. i otima se i mlati i rukama i nogama.. nemoguća misija ga je ošišat..

    OdgovoriIzbriši
  5. UOAT mi se puno vise svidja :) a zvrk vec probleme radi kad je prije poceo ^_^

    OdgovoriIzbriši
  6. i meni se sviđa essence... crvena je jako lijepa i baš nekako božićna :)
    zvrk izgleda ko veliki, presladak je, nadam se da će na sljedećem šišanju bit više sreće

    OdgovoriIzbriši
  7. sinoć sam mazala essence UOAT i oduševio me je :))))
    što se šišanja tiče...možda je zvrkić odlučio biti metalac pa pušta kosu, tako da mu naraste dok ne krene u školu :)))))) šalim se...

    OdgovoriIzbriši
  8. Essence definitivno.
    Mali je presladak. ♥

    OdgovoriIzbriši
  9. UOAT mi se puno vise svidja :) a zvrk vec probleme radi kad je prije poceo ^_^

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...