četvrtak, 16. prosinca 2010.

Andrea Fulerton Trio Dancing Queen Part2

Kao što sam obećala, evo drugog dijela ove prekrasnoće. U međuvremenu sam saznala da se ovaj moj trio zove Dancing queen pa sam editirala post.



Nanijela sam jedan sloj šljokica preko smeđeg laka koji sam jučer namazala i fotke uopće ne mogu dočarat kako se to čudo sad šljašti, a i morala sam brzo slikat jer mi je baterija počela vrištat da će krepat a nemam rezervne. Morala sam i sačuvat malo baterije da mogu fotke prebacit u komp jer ako se netko sjeća riknuo mi je usb kabel za SD kartice pa moram prebacivat fotke direktno iz fotića.. no dobro sad.. bla bla bla.. 
Evo slikice... 


Ovo je slikano vani bez blica, vrijeme polu oblačno. Dok sam gledala fotke u fotiću izgledale su ok, ali prebačene na komp hm.. nije to to. Nikako da uhvatim onu pravu fotku koja će pokazat svu ljepotu ovog laka. 


Probala sam i unutra pod lampom bez blica. To se toliko sjaji da je jednostavno nemoguće to poslikat kako spada. Vidi se da se sjaji, ali se ne vidi čisti sjaj nego neki mutni.

Uživo boja od ispod ne dolazi toliko do izražaja. Vidi se da je tu, ali ne ovoliko kao na slikama. A o sjaju da ne pričam. Sad mi je jasno zašto se zove Dancing queen jer šljašti kao disco kugla. 

I zaboravila sam reći.. prešla sam 10.000 pogleda na blog... 

Broj komentara: 9 :

  1. Ok, ovo je stvarno fenomenalno! Malo mi izgleda kao CC Revvvolution i to je kompliment za svaki lak. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Lijep je kao nadlak za popraviti bilo koji dosadni lak, ali mi nije nešto preko ovog smeđeg jer mi je on ljepši sam po sebi.

    OdgovoriIzbriši
  3. Malo je čudna kombinacija.. ljepše bi bio zlatni šljokičavi preko smeđeg ali meni se svjedno sviđa i ovako. Uživo pogotovo.. izgleda mi kao čokolada sa nekim mrvicama gore..

    OdgovoriIzbriši
  4. čokolada s mrvicama...e to mi se sviđa :-)
    čestitke na brojkama,lijepo izgledaju :-)
    sad sam tek ubrala da imaš i zastavice,ja svaki dan ćirim imam li koju novu,baš su mi zabavne
    :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Pa šta nije tako.. baš imam osjećaj kao da sam radila kolače pa umočila nokte malo u čokoladu a malo u šarene mrvice.. mljaaac..

    OdgovoriIzbriši
  6. meni je predivan! jedva čekam da gornji staviš samog!

    OdgovoriIzbriši
  7. čestitke na posjećenosti..
    što se laka tiče, nisam u ljubavi sa smeđim, blatnim, i ostalim sličnim bojama, tako da u ovom slučaju nisam mjerilo...ukusi su različiti...
    ALI rado bi se dočepala ovog drugog šljaštećeg dijela, šljokica s holo efektom

    OdgovoriIzbriši
  8. Skljokicasti mi se cine holo.
    Oce li uskoro slika samo šljocikastog laka.
    Super lakovi

    OdgovoriIzbriši
  9. Hvala vam cure :)

    Probala sam ove šljokice namazat same ali se skoro ništa ne vide pa nema smisla da objavljujem fotku jer do izražaja dođu tek kad se stave preko nekog drugog laka.

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...