petak, 3. prosinca 2010.

Rimmel 60 seconds: 610 Pompous

Ajme meni.. ne znam kako da opišem ovo savršenstvo od laka. I nije mi jasno kako mi je ovoliko trebalo da isprobam Rimmel lakove. Eto da mi ga Dragana nije poslala pitanje je kad bi ja došla do njega jer sam iz ne znam ni sama kojeg razloga Rimmel uvijek zaobilazila. 


Da me netko pita kakav bi trebao biti savršeni lak, tj. koje bi karakteristike trebao imati; ja bi nabrojala sve ovo što Rimmel ima. Odličnu četkicu za što lakšu i bržu aplikaciju. Ne znam da li znate kakvu četkicu imaju ovi lakovi, ali možda ćete znati kakvu četkicu imaju Bourjois lakovi (oni brzosušeći). Široka četkica zaobljena na vrhu. Sad tko je od koga pokupio tu četkicu ne znam, ali ono što znam je to da je meni ona odlična!!! Piše na čepu da je to četkica za 1 sec application, ali čini mi se da su tu malo pretjerali. Je četkica super i super se s njom maže, ali 1 sec? Nećemo pretjerivat.  Rekla bi ja 3 sekunde. 


Sljedeća stvar brzo sušenje. Joj što volim kad ne moram za Secheom posezat. Sušenje mrak.  I zadnja stvar odlično prekrivanje. Ajde nije super s jednim slojem, ipak treba 2, ali s obzirom da se jako brzo suši problema nema.  I moram još reći prije nego krenem na fotke da koliko god sam "vješta" u lakiranju uvijek kasnije moram oko kožice malo počistiti s kistom. Ovaj put skoro da ništa nisam morala čistit vjerovali vi to ili ne. Eto koliko je ovaj lak divan. 


Prekrasna ljubičasta sa puno sitnog raznobojnog shimmera. 



Slikano unutra pod lampom bez blica

Slikano vani na prirodnom svijetlu u sjeni bez blica

Nokte sam lakirala jučer popodne dok je moj mali zvrkić spavao i kad se probudio uzme on mene za ruku, pogleda mi nokte i kaže: Mama epi noki! (čitaj: Mama lijepi nokti!). Mislim da ljepši kompliment nisam mogla dobit i to od mog najdražeg bića na svijetu.

Broj komentara: 20 :

  1. Kako slatko od malenog ;)
    i da uistinu lijepi nokti i lak..;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Najsavrsenija ljubicasta boja ikad!Nikad ni ja nisam probala Rimmel lakove ali poslije ovog tvog posta i fotkica mislim da cu ih ubrzo potraziti:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Sweet! Mogu misliti kako ti se srce rastopilo :)

    OdgovoriIzbriši
  4. @Mimi nadam se da ćeš kad probat biti oduševljena kao i ja ;)

    @Stickers rastopila sam se kockica leda na suncu <3

    OdgovoriIzbriši
  5. Ovaj je super. I sama ne znam zašto, ali nisam ni jednom probala Rimmel lak. Sad baš moram! :D

    OdgovoriIzbriši
  6. joj ja bi ovo nazvala jednom lijepom klasicnom ljubicastom :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Cure svakako probajte. Evo treći dan lak na noktima kao da sam ga tek nalakirala, vrhovi se nisu odlomili.. nisu se izlizali...

    Čini mi se da ću morat ja po još koji Rimmel.

    OdgovoriIzbriši
  8. ne znam je li ljepši kompliment ili lak :-)

    OdgovoriIzbriši
  9. @Maybe mislim da mi je ipak kompliment draži :)

    OdgovoriIzbriši
  10. taman sam pročitala prvu rečenicu kad sam se sjetila svog rimmel laka, koji sam dobila na forumaškom darivanju i skrolam malo dolje a ono to je baš taj lak koji i ja imam :D još nešto zajedničko osim velikih cica lol :D
    meni je super, ali nikako da proširim kolekciju rimmel lakova..
    pozdrav, girly

    OdgovoriIzbriši
  11. Nemam nijedan rimmel doma...sramota!
    Ovaj je savršen...a malac sladak i totalno u pravu...epi noki :-)

    OdgovoriIzbriši
  12. @Girly drago mi je da ti se sviđa, eto potvrda curama da ne pričam bez veze ;)

    @Nail Crazy ne brinem se ja za tebe, znam ja da ćeš ti popravit tu sramotu ;)

    A moj zvrkić je zakon, samo mi kuri već 3 dana i čini mi se da je počelo prelazit na mene, pa ako me opet ne bude danima, znate gdje sam ;)

    OdgovoriIzbriši
  13. Maleni je u pravu, sjajna boja, i meni je poslednjih nedelju dana skoro ista nijansa na rukama. Zapravo, nije Rimmel vec She varijanta iz DMa, nijansa nema ime vec samo broj - 376 (quick dry).

    Gledajuci fotke rekla bih da je razlika u tome sto She ima malo, ali malo manje shimmera (nije da ga nema), u svemu ostalom kao da upravo gledam svoje nokte.

    Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  14. joj kako slatko, maleni ima ukusa, lak je jako lijep!

    OdgovoriIzbriši
  15. Maleni je u pravu, sjajna boja, i meni je poslednjih nedelju dana skoro ista nijansa na rukama. Zapravo, nije Rimmel vec She varijanta iz DMa, nijansa nema ime vec samo broj - 376 (quick dry).

    Gledajuci fotke rekla bih da je razlika u tome sto She ima malo, ali malo manje shimmera (nije da ga nema), u svemu ostalom kao da upravo gledam svoje nokte.

    Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  16. taman sam pročitala prvu rečenicu kad sam se sjetila svog rimmel laka, koji sam dobila na forumaškom darivanju i skrolam malo dolje a ono to je baš taj lak koji i ja imam :D još nešto zajedničko osim velikih cica lol :D
    meni je super, ali nikako da proširim kolekciju rimmel lakova..
    pozdrav, girly

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...