subota, 18. prosinca 2010.

Essence SYF 03 Purple Magic

Više se ni ne sjećam kad sam kupila ovaj lak, ali znam da sam ga kupila jer ovakvu ljubičastu još nemam. Show your feet lakovi su tako divni da bi bio grijeh ne nositi ih i na rukama, brzo se suše, super prekrivaju već sa jednim slojem i što je najbolje jako dugo traju. Pošto su namjenjeni noktima na nogama i antibakterijski su, ali to sve već vjerojatno znate. Ako niste znali eto sad znate.


Cijena 17,90kn ako se ne varam u DM-u. 


Imam već 2-3 SYF laka uz ovaj i ne prestaju me oduševljavat svakim korištenjem, a sad vam predstavljam ovu magičnu ljubičastu koja u sebi ima sitnog plavog i još nekog ne mogu ga definirat shimmera. Možda je rozi, možda je crveni, a možda čak i ciklamasti. Uostalom, koga briga kakav je kad je lak prekrasan. 



Prva slika slikano na suncu, da da.. i sunce se danas pojavilo u Rijeci. 


Druga slika slikano u sjeni. Nekako mi se čini da je na prvoj slici na suncu realnija boja iako nije 100% realna. U zadnje vrijeme baš imam problema sa slikanjem, ili mi boja nije realna ili se šljokice ne vide kako treba. Lagano gubim živce. 

I još nešto prije nego kliknem objavi post. Jel se sjećate moje manikure Let it snow.. u kojoj sam kukala kako mi nije ispalo onako kako sam ja to zamislila i kako sam kukala kako svuda pada snijeg samo ne u Rijeci? E pa pao je.. Za one koji ne znaju Rijeka je na brdu.. Rijeka je brdovita.. Rijeka je brdo. I sad kad mi muž radi na brdu, a i zvrkov vrtić u koji treba opet krenut od ponedjeljaka je na brdu; više mi snijeg nije tako fora. U Rijeci nastane kaos u prometu kad kiša padne onda možete mislit šta je to kad nas snijeg zatrpa. 

Evo par bonus slikica tog "divnog" Riječkog snijega.

Sinoć dok je padao.

Jutros pogled sa balkona.

Palma pod snijegom, sinoć je
još više bila prekrivena.

I dvije slike preuzete sa Index.hr, Korzo pod snijegom.



Mislim da ste shvatili da sam požalila što sam vikala i ja bi snijega.. i ja bi snijega.. e pa ne bi više. Ok, pao je.. vidjela sam ga.. osjetila pod nogama. Sad se slobodno može otopit. Ima moju dozvolu. 

Broj komentara: 7 :

  1. hahaha sad se slobodno može otopiti, ima moju dozvolu!!! :-)

    za rijeku se potpuno slažem, brdovitiji grad u životu nisam vidjela! i kad sam god u rijeci, gužva je i nešto se radi!

    slažem se sa SYF lakiće, divni su! a i ovaj tvoj!

    OdgovoriIzbriši
  2. Sama sam si kriva, što sam tražila to sam i dobila.. i sad se još bunim?!?

    Hvala draga :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Svidja mi se,ima neki neobican plavicast odsjaj.E sad sto se snijega tice,ja hocu snijeg,moj maleni jos nije imao prilike uzivat u snijeznim radostima!Izgleda da ce Lisabon i ove godine proc bez snijega:(

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala Mimi :)

    Klinci i snijeg.. to je posebna priča.. pogotovo kad ga prvi put dožive. Zvrk ga je prošle godine prvi put doživio, prvo je plakao pa je onda bio u čudu, a nakraju nije htio do,a ići. Bacao se po snijegu.. valjao.. baš smo guštali.. a sad mi nije tako fora jer me strah s njim van da se ne smoči ili nahladi a taman smo upalu pluća riješili.

    OdgovoriIzbriši
  5. lak mi je krasan...
    a što se tiče snijega...vjerovala ili ne,kad sam čula da pada u rijeci sjetila sam se tebe i pomislila kako će ti sad srce bit na mistu,a ona kad sam vidila onaj kaos onda mi je palo na pamet da možda i nećeš bit tako zadovoljna...kaže stara kineska: pazi što želiš da ti se želja ne ispuni!

    OdgovoriIzbriši
  6. svidja mi se lak :) a i ja bi da se taj snijeg vise otopi, ne znam ja hodat po tome ^_^

    OdgovoriIzbriši
  7. @Nc ne znem šta da ti kažem.. umirala sam od straha sinoć dok mm nije došao doma s posla.. Treba se spustit niz brdo pa onda opet uzbrdo. I parkirao se par ulica dalje jer je kod mene to nemoguće. Užas..

    @Lendoxia ja sam prije znala i u štiklama hodat po snijegu, ali od kad živim u Rijeci skoro da štikle ni ne nosim jer uz ova brda bi već par puta nogu lomila. A po snijegu uz ove uvijete mogu jedino puzat ko beba.

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...