ponedjeljak, 20. prosinca 2010.

Essence SYF 03 Purple Magic + BM 03

Htjela sam na ovaj lakić stavit neki pečat. Par puta sam prevrtila sve Bundle monster pločice i na kraju je izbor pao na 03 i paprat. Probala sam sa zlatnim Konadovim lakom za pečate, ali se je otisak jako slabo vidio pa sam dodala još malo paprati sa Rimmel Your Majesty srebrnim lakom.


Evo kako je  to ispalo i imate 3 puta pogađat jesam li zadovoljna ili ne. Premalo pečatiram nokte pa zato rezultati nisu baš naj naj.. vježbom do savršenstva.




Divni Riječki snijeg se počeo topit.. još danas i kiša pada tako da se nadam da ga sutra neće ni biti. I danas je zvrk nakon 2 i nešto tjedna opet u vrtiću.. malo mi je falilo da se jutros rasplačem skupa s njim koliko je bio tužan. I valjda je ljut na mene što sam ga vodila i kasnije tlačila sa isprobavanjem čizmica pa mi se išao osvećivat svojim zvrkastim karakterom. Nakon nekoliko ispada pitam ja njega šta mu je danas, a kaže on meni: Ludio (poludio). smiliesmilie

To bi bilo to..  u sljedećem postu ću radit usporedbu dva lakića.

Broj komentara: 11 :

  1. Jel ti ikada čitaš mailove?

    Izgleda da je tvoje nezadovoljstvo prešlo i na mene jer se niti meni ništa ne sviđa na mojim notima zadnjih dana. Jučer sam stavila 3 laka i sva 3 skinula.

    Pozz Zvrku! Mali je legenda!

    OdgovoriIzbriši
  2. Taman sam krenula odjavit se od ovuda da idem pogledat mail. U šoku sam jer sam upravo vidjela <3

    I baš mi žao da te neće lakiranje.. idem ti poslat neki vic na mail, odmah ćeš biti bolje.

    OdgovoriIzbriši
  3. a koma malac...uhvatila ga žuta minuta :-)
    šta ti fali pečatima? a svaki put kad netko spomene bundle monster jedva se suzdržim da ih ne naručim :-)
    i da...ČESTITAM NA POBJEDI!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Malo često njega uhvati žuta minuta.. ali to su draži majčinstva.. :)

    Još uvijek nemaš BM pločice.. u šoku sam.. ;)

    I hvala :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Hahhahaha.. mene je Maybe nagovarala da ih naručim.. tamo na Šminkerici još dok je bila sam ju udavila sa 100 pitanja.. i nakraju sam ih naručila.. stvarno se isplati. Kad pogledaš da za 3-4 Konadove pločice ovdje dobiješ 21. Na svakoj pločici po 6-7 uzoraka pa ti NC računaj koliko je to..

    OdgovoriIzbriši
  6. sve to stoji...ali ja još apstiniram :-/

    OdgovoriIzbriši
  7. ma ovoj ljubicastoj ljepoti ne trebaju nikakvi pecati

    OdgovoriIzbriši
  8. meni ova paprat izgleda savršeno,a boja laka-mrak!
    Zvrk k`o zvrk,nema nam druge nego ih prihvatiti da su takvi!

    OdgovoriIzbriši
  9. Ma znam da ne treba, ali tako mi nekako usamljeno ovaj lak izgledao a pločice sam kupila i samo mi stoje.. pa eto potrefilo se..

    OdgovoriIzbriši
  10. Ma znam da ne treba, ali tako mi nekako usamljeno ovaj lak izgledao a pločice sam kupila i samo mi stoje.. pa eto potrefilo se..

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...