utorak, 14. prosinca 2010.

Christmas gifts nail art

Kod Maybe je u tijeku Adventsko darivanje, drugi krug. Zadatak je napraviti nail art na temu noćno nebo ili pokloni. Ja sam izabrala ovu drugu i ova ideja mi je odmah pala na pamet, ali opet (!!!) je to bolje izgledalo na glavi nego na noktima. Kad se gleda izbliza izgleda ok, ali iz daljine izgleda kao Švicarska i Crno-gorska zastava.


Evo prosudite sami.



Mislim da nije nail art ovog tipa za mene. Presmotana sam ja za to. I koliko god sam čistila okolo na slikama sam vidjela da nisam bila tako pedantna. Ma.. neću više ništa reć. U zadnje vrijeme sam upala u neko loše raspoloženje, očito me Blagdanska depra trese  i još kako je zvrk bio bolestan, pa me još neke stvari u životu muče. Sva sam nikakva, tako bi se negdje zavukla u neku rupu i plakala. I ispuzala iz te rupe tamo oko proljeća kad se sunce pojavi. 


Broj komentara: 10 :

  1. Hej,hej,glavu gore!Ovo je odlično i precizno ko švicarski sat.Šala mala.
    Ma i ja sam već pomalo prazna i tupa,a tek trebamo biti vedre i vesele!Izdrži do proljeća!

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala ti draga :)
    Sve ja to znam, ali kad su mi se nakupile neke stvari i još ovo Božićno vrijeme.. uf.. trudim se koliko god mogu. Sva sreća pa mi moj zvrkić izmami osmijeh na lice dok si rekao keks.

    OdgovoriIzbriši
  3. znam i predobro što je blagdanska depra...šta ćeš takav nam je hororskop :-)
    zato su tu klinci koji pomažu u održavanje ravnoteže...samo ti lakiraj nokte i pusti si dobru mjuzu i bit će bolje...makar na 10 minuta :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. joj, šta je slatko! (bit ću objektivna u odluci)!
    strano si neobjektivna prema sebi! vjerojatno te vrijeme i stalne kiše u Rijeci (jer pobogu tamo uvijek pada kiša) dotuku! brzo će proći ti dani!!! :_)

    OdgovoriIzbriši
  5. a fakat malo baca na zastave ^_^ a kani se depre, nabaci neku dobru veselu muziku i isplesi sve brige

    OdgovoriIzbriši
  6. @Maybe da je samo kiša u pitanju ja bi bila sretna. Čak ovih dana kad sam u najveći bed upala kiše uopće nema.

    @Lendoxia znam.. zato je i ova manikura imala najkraći rok trajanja na mojim noktima.

    @Freshie thank you :)

    OdgovoriIzbriši
  7. E pa tvoj je nail art je ispao odlicno,ja sam kupila dva lakica upravo za to (crni i bijeli) i pokusala nesto ali ....e to je bila haos manikura.Da ne pominjem zamrljane prste,a i sto:(

    OdgovoriIzbriši
  8. Meni se zdi tale manikura prekrasna<3. Res moreš še kdaj kakšno tako umetnino ustvarit!=)

    Glede slabega razpoloženja pa upam da bo čimpraj minilo to obdobje.
    in še nekaj ....Always look on the bright side of life tr-tr-tr-tr-tr.....=)

    OdgovoriIzbriši
  9. na slikama se vidi i ono čega nema, ne opterećuj se time, ne mora sve biti savršeno....bitno je da je zvrk ozdravio, sve ostalo se riješi na neki način...na kraju, sve je prolazno pa i depra :))))
    eto je ti želim da te odmah prođe!!!!!!!!!!!!!!
    ajmo šuuuuuu šuuuuuuuuu
    aaaa?? jesam strašna!!

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...