utorak, 7. prosinca 2010.

China Glaze Ruby pumps

Must have lak. Definitivno. Kao što bi svatko u ormaru trebao imati malu crnu haljinu, tako bi svaki lakoljubac trebao imati barem jedan crveni lak u svojoj kolekciji. I tu onda nastupa Ruby pumps. Prekrasna jelly crvena, a kad kažem prekrasna vjerujte mi da to stvarno i je jer ja inače ne preferiram baš crvene lakove. Maže se kao maslac na kruh. Odlični su mi ti jelly lakovi, ja bi njih stvarno na kruh namazala kako prekrasno i primamljivo izgledaju.


Mislim da neću previše pričat o ovom laku jer mislim da svi sve znaju.. divan je.. prekrasan.. savršen.. ne mogu se nagledat svojih noktiju. Samo malo težak za uslikat. Nema šta nisam probala, pod lampom s blicem i bez blica, bez lampe s blicem i bez blica.. vani.. ovako i onako.. i jedva sam uspjela dobit par iskoristivih fotki.. pa evo ih.



Malo sam se igrala pred ogledalom ;)


Mislim da nema bloga na kojem nije bio objavljen RP, ali šta ću kad je tako divan pa sam morala i ja. Ako zbog ničeg drugog onda bar zbog toga jer mi je stajao na wish listi od kad sam napravila blog. Ubiti mi se čini da je to prvi lak koji sam upisala na wish listu. Eto ga.. 

I jedna prigodna za kraj.. 




4 komentara :

  1. divan je i stvarno mu sliči onaj moj iz Essenca

    OdgovoriIzbriši
  2. A stvarno ću ga morat nabavit,nema mi druge :-P
    Slika s ogledalom mi je najbolja...i dobro ti je spot pao na pamet :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. ja sam skuzila da ga u biti ne volim koliko sam mislila da ga volim haha
    napravila sam neku kombinaciju s njim koju cu okacit na blog, tak mi je puno prihvatljiviji nego sam za sebe :D

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...