srijeda, 1. prosinca 2010.

Catrice Limited Edition: Urban baroque





Nježne, pastelne, pretežito rozo-ljubičaste nijanse nas očekuju u novoj Catrice limitiranoj kolekciji Urban baroque. Dolazi u siječnju 2011.


Absolute eye colour duo




Smooth lipstick




Illuminating powder


Powder brush


Urban tattoos


Ultimate nail laquer


Eto to je to. Ambalaža mi je preslatka, ni boje nisu loše samo su mi nekako presvijetle. Od svega mi se sviđa ovaj zadnji lak na slici jer mi od svih ima najjaču boju, a čini mi se da ovakvu nijansu nemam dok me ovi drugi ne vuku uopće. Možda se predomislim kad vidim swatcheve. Iluminator i četka za puder su mi prekjut, samo mi to uopće ne treba. Probat ću se othrvat ambalaži. Puno puta mi se dogodi da nešto kupim samo zato jer lijepo izgleda, a na kraju uopće ne koristim. A tetovaže bolje da ne komentiram, pa to će pobogu to stavit na sebe?!?

Broj komentara: 5 :

  1. Wow, bar jednom se mi ništa ne sviđa od LE kolekcije Catrice!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja bi sve ako nisu prozirni. :) Ali bolje da nemamo još i Catrice LE, jer je stvarno i previše kad tražim Essence a kad zamislim, da bi morala trčat još za Catrice... E pa onda bi poludela. .:D I pogotovo zato, jer Catrice nemam u blizini. :/

    Ali kako je pošlo, i mi ćemo jih polako dobiti (Müller)... Prvo sve od Catrice i ne samo lakove kako imamo sad.. I onda još LE... Kuku. xD Nek mi naprave Müller izpred nosa i sve će biti super cool. :D

    OdgovoriIzbriši
  3. I ja teško Catrice nalazim. Imam ga samo u Kozmu koji mi uopće nije usput.. i ima u gradu u dvije neke male parfumerije koje dobijaju kolekcije svake prijestupne.

    Lakše mi je Essence uhvatit.. iako nekad ako je dobra kolekcija ni to nije lako.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ubijem se dok dođem do kozma,stvarno mi je predaleko...tri dana jahanja do njega...pa sam slaba s catrice,ali imam ih par
    a za tetovaže nikad nije kasno,kakva si ti to ovisnica ako se ne planiraš tetovirati :-P

    OdgovoriIzbriši
  5. @Nail crazy ja sam ovisnica o lakovima, a ne fejk tetovažama.. to mi je baš bljak.. ;)

    Nema šense da to stavim na sebe.. Gospođa majka a da hodam okolo sa fejk urban tetovažom.. no way.. hahhahha..

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...