ponedjeljak, 20. svibnja 2013.

Rapsodi Multivitamin Nail polish Swatches & review

Prije već dosta vremena dobila sam od Diva kozmetike 12 Rapsodi Multivitamin lakova za recenziju koju pokušavam napisati skoro pa od kad su mi lakovi stigli, ali nikako nisam bila zadovoljna sa realnošću boja pa je ovom postu trebalo malo duže da ugleda svijetlost dana. Sad je ionako pravo vrijeme za ovakvu vrstu posta jer mi je pukao nokat na srednjem prstu, a moji nokti nisu ni malo fotogenični u "ćevap" fazi pa ću u periodu dok se oporavljaju swatchat sve što sam zamislila, ali na nail wheelu. 

Da skratim priču, bacimo se na slike jer ih ima dosta. Prve su na redu ove slikane na umjetnom svjetlu. 







Ove slike ne mogu nazvati 100% realnima, ali ipak su neki lakovi ispali realnije nego kad sam ih fotkala na suncu. Lakovi pod brojevima 333, 350 i 340 su ovdje poprilično realno ispali, rekla bih 98%. :D





Fotke sa sunca su ispale super što se tiče realnosti boje lakova u bočicama, dok su neke na swatchevima malo krivo ispale. Nijanse 333 i 340 su ispale tamnije na swatchevima nego u bočici iako u stvarnosti ne izgledaju tako tamno. 



Svi su odlično pigmentirani i na noktima je nekima dosta jedan sloj dok sam ih na nail display nalakirala u 2 sloja da vam bolje dočaram dubinu boje. 



Lak koji sam vam odlučila pokazati na noktima je predivni zeleni pod brojem 350. Iznenadila sam samu sebe kad sam prvo posegnula za ovim lakom, oni koji redovito prate blog znaju da ja ne ljubim baš zelene lakove jer ne volim zelenu boju, a i neki zeleni lakovi jednostavno ne pašu na moj ton kože dok kad ovoga nije takav slučaj. Nalakirala sam ga u dva sloja i onda točkalicom "pecala" Smart girls get more 121 zelene šljokice. Šteta što nisam snimila video dok mi je ova manikura bila na noktima jer je baš fora izgledalo. 

Rapsodi lakove možete kupiti na web stranici Diva kozmetike po cijeni od 12kn za 11ml laka, a možete birati preko 50 nijansi. Kao i kod skoro svih Turskih lakova, za malu cijenu možete očekivati odličnu kvalitetu.

Jel imate Vi koji Rapsodi lakić?

*Pr uzorak

Broj komentara: 7 :

  1. Danas sam radila dizajn i koristila #333 :) a inače imam i #312 i 350
    Meni su lično super lakići, jedina mana je što nisu jednoslojci :/

    OdgovoriIzbriši
  2. Odgovori
    1. Odlično ti stoji ovaj lak, mislim da ga čak i imam. ipak, moj favorit iz ovog posta je 338!

      Izbriši
  3. Meni se najviše sviđaju plavci i mint. Imam i ja par njihovih lakova ali iz druge kolekcije, ne ove i stvarno sam zadovoljna sa kvalitetom pogotovo s obzirom na cijenu od 4 kn koliko ih ja plaćam :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Imam 350 i tak tak mi je. Nisam baš od zelenih, a na slikama nanetu mi je izgledao plavkast pa sam ga kupila :D.
    Od ovih su mi ful lijepi 305, 318, 333, 345. I naravno, manikura ti je jako lijepa :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlicne nijanse,najvise mi se svidjaju plavi,posebno mint.

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...