srijeda, 8. svibnja 2013.

P2 Sand style 030 Seductive

ovom postu ste mogli vidjeti P2 Sand style Confidential, a u ovom ću vam pokazati drugi P2 sand lakić; Seductive. To su ujedno i moji jedini sand lakovi, ali nadam se da neće i ostati jedini jer mom oduševljenju s ovim lakovima nema kraja i sad mi je žao što se nisam dočepala još kojega. :(

 2 sloja, slikano na umjetnom svijetlu

Znate sam ja loša u opisivanju boje lakova, ali probat ću. :D Dakle lak je neke crveno ljubičaste zagasite boje, sa zlatnim mljevenim šljokicama (ajmo tako reći). U nekim trenutcima mi više baca na zagasitvo crvenu, a u drugima na ljubičastu. U svakom slučaju je neobičan i poseban. 

2 sloja, slikano na dnevnom svijetlu u hladu

Formula je fantastična i sa jednim slojem savršeno prekriva, ali da bi lak dobio na dubini i jačini boje drugi sloj je dobro došao, a i s njim lako duže traje na noktima unatoč tome što nisam stavljala top coat. 

Prvi put sam ga nosila na noktima 5 dana (5-ti dan sliknula), ali nisam uslikala jer mi kožica nije baš najljepše izgledala, ali zato je lak osim laganog tip weara izgledao savršeno. 





Žao mi je što ga nisam uspjela uslikati na suncu da vidite i tu stranu ovog laka, po meni najljepšu, ali neko sramžljivo sunce proviruje iza oblaka pa kad stigne do mog balkona potrudit ću se uslikati ga da vidite tu raskoš. Dok ja uhvatim sunce malo će poslužiti ovaj video koji sam snimila pod umjetnim svjetlom da se bar malo vidi presijavanje zlatnih šljokica. 


4 komentara :

  1. Opet nam prkosiš s tim divnim lakovima koje ne možemo imati.... ;)
    Predobar je, pogotovo na snimku se vidi sva njegova ljepota.

    OdgovoriIzbriši
  2. Super su mi ovi hrapavi lakici, ovaj bas lijepo izgleda, vjerujem da bi bio super i sa top coatom :D

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...