ponedjeljak, 27. svibnja 2013.

Flormar Supershine 21

Ovo mi je jedan od prvih Flormar lakova koje sam kupila i bila sam presretna kad sam ga se dočepala jer mi je neko vrijeme bio na wish listi i onda se dogodilo ono što se dogodi sa hrpom lakova koje želim; završio je zaboravljen na dnu ladice. 

Ne znam kako Vi ili druge nail blogerice, ali ja se u nekim trenutcima ponašam kao totalni ovisnik. Želim neki lak kao luda i onda ga kupim, nalakiram na jedan nokat ili možda na nail wheel, pospremim u ladicu i zaboravim na njega.   Netko tko me gleda sa strane bi pomislio da ću sad nosit taj lak dok ne potrošim i zadnju kap, a ja neke čak niti jednom ne nalakiram prije nego ih spremim. Ista stvar mi se događa i sa nail art sitnicima, ne samo sa lakovima. Lastane, jesam li ja normalna? :D

Neću Vas više zamarat mojim psihičkim problemima, ali bi baš voljela pročitati u komentarima kako Vi reagirate kad Vam u ruke dođe nešto što ste jako željele. Da li nosite tu stvar non stop, povremeno ili samo probate (ili čak ni to) i onda zaboravite na neko vrijeme da to uopće imate. Raspišite se. ;)

Sad ajmo na ovaj dugo željeni Flormar Supershine 21. Ono što me privuklo ovom laku je njegova neobična boja i finish. Lak je prljavo bijele (možda šampanjac boje) sa rozim odsjajem. Formula je na početku bila dosta problematična. Dosta je gusta pa se lak teško mazao i nikako ga nisam mogla tanko namazati, a u jednom sloju nije imao dovoljnu prekrivenost. Dodala sam par kapi Opi thinnera u njega i sad je super. U dva tanka sloja prekriva solidno. 

Slikano na umjetnom svijetlu bez blica

Slikano na dnevnom svijetlu u hladu bez blica

Opet mi je nokat pukao i morala sam sve skratiti, ali s ovim lakom mi ne izgledaju previše "ćevapasto" kako znaju izgledati s nekim drugim lakom. Decentan je i elegantan i mislim da mi zbog svijetle boje ploča nokta djeluje duža nego što u biti je. Iako mi se čini da će mi nail art vizualno skratiti nokat ipak moram nešto napraviti na njemu. :D Ako ispadne dobro bit će update, ako ne; zaboravite da sam išta rekla. ;)


Broj komentara: 19 :

  1. Jako lijep lakić, i nokti su ti prekrasni, ja bih takve voljela imati.
    Što se tiče postavljenoga pitanja...Hmmm, rijetko kada za nečim baš ludim pa da to moram imati, ali zna se dogoditi da na licu mjesta negdje ugledam nešto, svidi mi se i to kupim, evo konkretno pričam o lakovima za nokte, također dođem kući, isprobam na jednom noktu i kažem si " Za vikend izlazak ćeš imati taj lak na noktima. "
    Međutim kada vikend dođe, ja se vratim svom omiljenom laku i ovaj zaboravim, ali na svu sreću ne zadugo :D

    OdgovoriIzbriši
  2. res je lep =) spomne me na Essence Natventurista LE Chirp Chirp =)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. sicer pa sem ista ko gre za kozmetiko... včasih kupim preveč naenkrat in ostane pozabljeno... ali pa ni prilike prave za nosit.. =P

      Izbriši
  3. Jako lijepa boja laka i ja isto kada moram skratiti nokte onda samo takve lakove mažem jer mi kratki nokti ljepše izgledaju sa tim svijetlim, nježnim nijansama.
    A što se tiče tvog pitanja... Sa lakovima mi se to ne događa jer kada kupim novi obavezno ga moram odmah isprobati ali nikada ne mažem dva puta za redom isti lak tako da se zna dogoditi da prođe vremena dok opet dođe na red. Ali ako mi se baš jako svidi onda ga i mažem češće. Sa nail art stvarima (uglavnom naljepnicama) mi se često događa da kupim pa onda stoji i stoji. I sad imam bar 10 pakovanja što naljepnica, kamenčića i ostalih ukrasa koji uopće još nisu ni otvoreni a kamoli tek isprobani :/

    OdgovoriIzbriši
  4. Češće mi se dešava da crkavam od želje za nekim lakom i onda ga nalakiram jednom i nikad više :) Neisprobanih mislim da nemam. Ponekad se desi da stoji čekajući na red, ali to je najviše mjesec dana.

    Baš u zadnjoj manikuri na blogu imam Flormar Supershine 21. Obožavam ga a već mi je pri kraju, moram kupiti novu bočicu. Moj nije bio gust, čak mi je i rijeđi nego što bih htjela. Obavezno nanesem tri sloja ako ga nosim samog.

    OdgovoriIzbriši
  5. predivan je <3 i jako ti lijepo stoji :)

    što se tiče ovog za kupovinu nečeg što jako želiš i naknadno spremanje istog, meni se redovito dogodi da slinim za nekim lakom, kupim ga, nalakiram ga jednom i onda spremim...:facepalm:
    iako ima par lakova koje nosim iznova i iznova jer sam apsolutno zaljubljena u njih..opi bogota blackberry i zoya pixie dust dahlia :))

    OdgovoriIzbriši
  6. boja je divna! imam ija flomar,probam nijansu da vidim kako mi stoji a onda ga odlozim i zaboravim na njega na neko vrijeme. nekad odmah krenem sa lakiranjem ali imam dana kad mi nista neide pa čak ni lakiranje i tada odustanjem od lakiranja na neko vrijeme

    OdgovoriIzbriši
  7. Ajme predivan je! Ide odmah na WL. Prilicno je slican jednom Catrice laku kog sam zimus vidjela u Mulleru u onoj otpis kosari i nisam ga kupila. Cijelo vrijeme se lupam po glavi radi toga. Ovaj je dobra zamjena za njega, samo im se razlikuje boja shimmera :)).
    Ja jos nisam dosla do toga da nesto zelim pa kad nabavim da ne iskoristim, ali dogodilo mi se recimo da sam neki zeljela i koristila samo jednom :D

    OdgovoriIzbriši
  8. Ista stvar je i kod mene,umirem od želje za nečim,nalakiram jednom i zaboravim na to,ili kao što je stvar sa stvarćicama za nail art,ni ne isprobam ih,kistovi su mi stigli prije skoro mjesec dana,a još ih nisam ni iz ambalaže izvadila,a mjesecima sam patila za njima,i paypall napravila zbog njih :S
    Kao što bi moj muž rekao;čudne smo mi ptice ;))
    Btw,lak je predivan,imala sam sličnu nijansu od Manhattana,ali sam ga smućkala u franken :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Cool polish! Reminds of Essence Chirp Chirp a bit.. :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Super je nijansa, inače nisam baš ljubitelj tih mliječnih, svjetlih nijansi, ali ova je baš lijepa :D Ja sam potpuno drugačija od tebe, kad nešto želim i to dobijem nosim to ne možda stalno ali često, osim nekih skupljih stvari za koje sam štedila, tipa neki parfem ili ruž, njih šparam da mi duže potraju :D

    OdgovoriIzbriši
  11. predivan je, jedina nijansa ovog tipa koja mi se sviđa.

    OdgovoriIzbriši
  12. Hvala svima na divnim komentarima i drago mi je pročitati da nisam jedina sa ovim problemom o kojem sam pisala u postu. :)

    OdgovoriIzbriši
  13. baš mi s sviđa nijansa laka.a kod mene je drugačija situacija,nego kod tebe.Kad sam za nečime ludim i to ne nabavim ondato koristim dok mi ne dosadi najčešće.:)

    OdgovoriIzbriši
  14. Predivna nijansa <3 Definitivno ide na WL. Kako ga samo prije nisam primjetila? A stalno visim po Flormar štandu :P
    Da, često mi se dogodi da opsesiram oko nečega, pa kupim, pa mi žao otvoriti pa ne otvaram dugo, pa počnem koristiti i ne skidam se s toga dok ne potrošim ;) Tako je obično sa ostalom kozmetikom. Kod lakova je to već teže. Volim ih isprobavati, a kako ih imam puno (ne u tvojim omjerima puno :P) uvijek mi bude teško izabrati koji ću nositi, a za situacije kad imam malo vremena, tu su uvijek provjereni favoriti koji se super nanose, brzo suše i s kojima nemam problema ;)

    OdgovoriIzbriši
  15. Predivan je lak. Inače Flormamr lakovi su mi super. :) A glede kupovine isto tako, kupim i ne potrošim tj. zaboravim. Veki :)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...