srijeda, 1. svibnja 2013.

Born Pretty Store Flocking powder review

U zadnjem paketiću koji sam dobila sa Born pretty store stanice su bili srebrni hexagon listići koje sam vam već pokazala i flocking powder koji ću vam pokazati danas. Kad sam prvi put vidjela flocking (tj. velvet) manikuru nisam bila nešto posebno oduševljena, ali mi je izgledalo fora na tuđim noktima i kao nešto što bi bilo zanimljivo isprobat jednog dana. Taj dan je i došao, a ja i dalje nisam oduševljena, ali barem velvet manikuru mogu skinuti sa "to do" liste. 


U paketiću sam dobila posudicu sa cca 13g royal blue flocking powdera (boju sam sama izabrala), malo neobičnu pincetu za koju baš i nisam znala za što služi i četkicu koja izgleda kao da je za rumenilo. 

Kao što možete vidjeti na slici gore, u posudici se nalaze grudice koje je prije upotrebe potrebno "razbiti" sa posebnom pincetom (aha, zato ona služi). Nalakira se bazni lak, na njega jedan sloj laka u boji flocking powdera i pričekati malo da se taj sloj osuši, na njega ide drugi sloj laka i odmah se nokat uranja u flocking powder. Treba pričekati da se to sve potpuno osuši i onda sa priloženom četkicom očetkati višak praha i to bi bilo to, ali u teoriji. 


Ne bi ja bila ja da kod mene sve bude kako treba. Nalakirala sam bazni lak, nalakirala sam jedan sloj laka u boji praha, pričekala sam da se malo osuši. Lakirala sam drugi sloj laka na jedan po jedan nokat i kako sam lakirala tako sam nalakirani nokat uranjala u prah. Prije tog svega sam "razbila" grudice u prahu. 

Na svakom noktu sam imala hrpu flocking praha kojeg je bilo po svuda, a ne samo po noktima i s takvim neredom sam čekala da se sve dobro osuši da mogu očetkati višak misleći kako će to biti piece of cake, ni ne sluteći da ću malo kasnije doživjeti živčani slom. 

Nakon cca 20 minuta kad sam mislila da bi bilo dosta čekanja i da mogu krenuti sa čišćenjem, uzela sam četkicu koju sam dobila i krenula četkati nokte, ali ta četkica je prevelika i premekana pa sam s njom mogla očistiti tek veće hrpe praha sa noktiju, a dlačica je bilo posvuda. Onda sam uzela kist s kojim inače čistim višak laka oko kožice i probala s njim počistiti nered i na suho i na mokro i nije išlo baš najbolje. U međuvremenu sam probala i sa fan brush, ali ni s tom četkicom nisam Bog zna što napravila. I onda su živci počeli radit svoje i došlo mi je da sve skinem, ali sam malo počela razmišljati o tome kako su izgledale druge manikure koje sam vidjela i valjda postoji neki način da se to očisti kako treba i došla sam na ideju da probam isprati višak dlačica pod vodom i to mi je bila jako dobra zamisao jer sam većinu viška maknula. Ostatak sitnih dlačica po rubovima noktiju i kožici sam uspjela maknuti sa malim kosim kistom, ali sam se u cijelom tom procesu toliko naživcirala da mi je prisjela ova manikura. 

Nakon ove avanture mislim da će mi velvet nokti i dalje biti fora na nekom drugom. Dok nisam probala htjela sam flocking powder u nekoliko boja, ali ta želja me prošla. Ono što me još muči kod ovog praha je to što ne znam kako se ponaša u svakodnevnim kućanskim poslovima tipa kuhanje, pranje suđa itd. jer nisam toliko izdržala s njim na noktima da sama vidim, a iskreno strah me da ga malo ne pojedem slučajno. :D

Da rezimiram sve za kraj. Ovaj flocking powder nije baš za mene jer ne volim raditi manikure koje me dovode na rub živaca pa čisto sumnjam da ću ga opet koristiti, ali vi ako ga želite možete ga pronaći na Born pretty stranici po cijeni od 7,99$ u kompletu sa pincetom i četkicom koji po meni uopće nisu potrebni, a dižu cijenu prahu koji se da naći na drugim mjestima i puno puno jeftinije. 

Ako nemate želju probati ovu manikuru na BPS stranici ima i drugih stvarčica za nail art po prihvatljivim cijenama koje vas neće naživcirati kao mene flocking powder i slobodno iskoristite moj kod AML91 za dodanih 10% popusta. 

*PR uzorak

Broj komentara: 8 :

  1. Meni to i dalje genijalno izgleda na noktima i voljela bih probati :D

    OdgovoriIzbriši
  2. meni je to isto lipo na tudim noktima,mogla bi probat al nevjerujem da cu bit odusevljena

    OdgovoriIzbriši
  3. i meni izgleda genijalno, ali znam da nakon par dana taj prah se skida i ostaje posvuda - po odjeći, kosi, itd....meni je ovo za posebnu prigodu, a onda ga skidaj odmah...šteta što je tako komplicirano, jer izgleda stvarno fenomenalno ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. ja sam i dalje zaljubljena u manikure ovog tipa, izgleda da moram isprobati da se uvjerim jesu li nokti ''zabavni'' ili su muka živa :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Wow ova boja je fantasticna,tako se lepo vidi rad :) Odusevljena sam... Ovaj prah me podseca na Essence za trepavice...

    OdgovoriIzbriši
  6. ja sam probala i nije uopce bilo komplicirano za raditi. i jako mi se svida i jedva cekam da ponovno stavim na noktice :) (niki)

    OdgovoriIzbriši
  7. Meni izgledaju genijalno i voljela bi probati. :D

    OdgovoriIzbriši
  8. Bez obzira što te naživcirala mani, super ti stoji i boja i krzno ^^

    My nail polish blog nails-and-more.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...