ponedjeljak, 20. svibnja 2013.

Purple accent

Hello!

Prije 10 dana sam vam obećala watercolor manikuru, no moj dragi fotić je nakanio umrijeti i nikako da umre. Podsjeća me na Babicu iz Gruntovčana. Dva dana umire, treći dan radi k'o nov. Nažalost, watercolor će morati pričekati dane kad ću imati više od 20 minuta sa sušenjem za manikuru.
Često nosim accent manikuru, jednostavna je i efektna. Ovaj put su akteri bili Essie Luxedo, gotovo crni, ali ipak topli, ljubičasti lak, te Anny 460 Moonlight, svjetlije, hladno ljubičasti lak metallic finisha sa srebrnim mikroshimmerom. Iskreno, uopće nemam pojma zašto se taj lak tako zove, IMHO, ta pojava je više plava nego ljubičasta, ali nek im bude. :D




Slikano je pod umjetnim svjetlom, rađeno u sitnim satima, a tokom dana nisam stigla poslikati.

Nosite li i vi accent manikure?

4 komentara :

  1. Nosim vrlo često i zapravo i sada imam accent na noktima. Moja kombinacija je roza lak i preko prstenjaka Jolly Jewels :)

    OdgovoriIzbriši
  2. nosim, to mi je super za zacinit za dane kad mi se ne nosi samo kremasti lak :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja isto kao i Maja,nosim Jolly Jewels na prsenjaku-domalom... To mi je najlepsa kombinacija i upravo je gledam na svojim noktima :D

    OdgovoriIzbriši
  4. super je! s obzirom da je pod umjetnim svjetlom,slike su odlične!

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...