četvrtak, 23. svibnja 2013.

H&M Pink road & dried flowers

H&M lakova nažalost nema kod nas (koliko ja znam) i jedino što mogu reći je da je to velika šteta jer za svaki lak koji je ovako dobar šteta je pregolema ako je teško nabavljiv. Rijetki su oni lakovi koje ja mažem u samo jednom sloju, a ovaj ljepotan je jedan od rijetkih. 

Pink road je kremasti lak ciklama roze boje, savršene formule koja odlično prekriva u samo jednom sloju, brzo se suši, traje na noktima oko 3 dana i ne zaboravimo količinu od 16 ml što je stvarno super. Cijenu ne znam točno jer je davno bilo kad je Nic išla na put i izabrala ovu i još jednu divotu za mene, ali mislim da je negdje oko 2-4 eura. 

Slikano na umjetnom svjetlu


Slikano na dnevnom svjetlu (oblačno vrijeme)

Pošto su mi nedavno stigli sušeni cvjetići koje sam kupila na Ebayu, odlučila sam ih ukomponirat u ovu manikuru jer je ovaj lak baš tražio neki dodatak. Latice su se savršeno priljubile uz nokat, ali tučak malo strši pa sam nakon slikanja dodala još jedan sloj top coata kako tučak ne bi negdje zapinjao. 

Trenutno svuda po livadama ima lijepog sitnog cvijeća pa sam u procesu prešanja i ako budem imala sreće imat ću svoje suho cvijeće. Našla sam divne male cvijetiće bijelo ljubičaste boje koji izgledom podsjećaju na maćuhice i nadam se da ću ih uspjeti isprešati i osušiti jer su dosta osjetljivi i čim ih odvojim od stabljike otpadaju im latice. :( Držite palčeve da experiment uspije. ;)


Iako je ova manikura dosta jednostavna i ne zahtjeva skoro nikakav trud osim malo pažnje kad se postavlja cvijeće na nokat, ja je se ne mogu nagledati koliko lijepo izgleda uživo unatoč ćevap noktima. 

Kako se vama čini? 



Broj komentara: 10 :

  1. <prekrasna manikura i baš me zanima kako će proći proces prešanja :) da, ne znam zašto H&M nema lakove kod nas :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kozmetika je navodno trebala biti dostupna u većim H&Movima tipa WG ili CC1, no zbog problema s uvozom i nekim testiranjima, ih još nema. Možda će ih biti nakon ulaska u EU i nakon što njiovi standardi stupe na snagu.

      Izbriši
  2. Odlična manikura, prava proljetna!
    Držim fige :D

    OdgovoriIzbriši
  3. mislim da će doći sad kad dođemo u EU. nadam se da će doći, znaju imati stvarno super stvari.

    OdgovoriIzbriši
  4. Predivno izgleda! Bez greške :))

    OdgovoriIzbriši
  5. krasan, a i cvjetici mu dobro stoje :)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...