četvrtak, 9. svibnja 2013.

GGB bućkuriš :D

Stvarno nisam imala bolju inspiraciju za naslov posta. :D GGB je za green grey i black, a bućkuriš je za bućkuriš. :D

Dugo nisam ništa napravila za tematske nokte na forumu, a ovaj tjedan je zadatak manikura u tri boje. Malo sam se inspirirala na Pinterestu jer sam hrpu divnih manikura pinala, a nikako da probam napraviti bar jednu od njih. Tako sam za ovu manikuru inspiraciju pronašla na Pinterestu koji me spasio jer je tema malo preopćenita i sa 3 boje se stvarno svašta može napraviti kad vam inspiracija ne blokira. 


Kombinaciju boja sam izabrala najgoru moguću bar što se lakova tiče. Zapela sam za sivu i neonsku zelenu i sve bi bilo ok da je zeleni neonac bolje pigmentiran, ali ne. Preko bijelog laka mu je trebalo 5 slojeva da liči na nešto, a da nisam stavila bijeli ne želim ni razmišljat koliko bi mu trebalo. I da to ne bi bila sva muka oko neonca, na kraju ga je bilo nemoguće realno uslikati. Vrtišteća zelena boja, a kod mene na slikama izgleda pastelno. Grrrrrrrr....

Lakovi koje sam koristila su (ovi vidljivi) Gabrini New Collection N14, problematični neonac Smart Girls Get More LE 55 i najbolji crni lak ikad Essence Berlin Story iz I love berlin LE. 

Ne znam za vas, ali meni je ova manikura baš fora i sigurno ću je napraviti ponovo samo u nekoj drugoj (manje problematičnoj) kombinaciji boja. 


Broj komentara: 9 :

  1. Genijalno! Al ono, baš baš! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. fantastično! a zelena je bas prava neonska!

    OdgovoriIzbriši
  3. Super je, baš mi se sviđa...morati ću i sama isprobati to napraviti.

    OdgovoriIzbriši
  4. Very Beautiful....
    Kisses
    Eva - www.adegadeesmaltes.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Ovo je baš moćno! Ćemu tako loše mišljenje? :) Doduše, ja sam ekstremni ljubitelj neonaca, a zelena mi je omiljena boja pa sam zato zaljubljena u kombinaciju sive i zelene :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Volim i ja neonce, zelenu baš i ne, ali u ovoj kombinaciji sam vidjela baš zeleni neonac, a ovo je jedini koji imam i nažalost je jako jako loše pigmentiran jer mu je trebalo 5 slojeva preko bijelog laka da liči na nešto. Sve do 3 sloja mogu tolerirat. Ako nekom laku treba više od 3 sloja onda mora biti stvarno unikatan da bi mu prešla preko toga.

      Koliko god mi ova manikura bila fora za nju mi je bilo potrebno oko 9-10 slojeva laka, a to ipak malo tu mač. :D

      Izbriši
  6. Koja luda kombinacija! Super je :)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...