petak, 10. svibnja 2013.

Black & gold glitter sheets

U zadnjoj promjeni Essence asortimana jedna nova stvarčica kojoj sam se jako veselila je Nail art decoration kit. Postoji u dvije verzije, srebrnoj i zlatnoj. Iako sam htjela samo srebrnu verziju, uživo mi se nije baš svidjela pa sam uzela samo zlatnu. Cijena ovog nail art kita je oko 22kn (tu negdje, ne mogu se sjetiti točne cijene).


Preko jednog sloja Essence Berlin story crnog laka sam na jedan po jedan nokat slagala zlatne glitter listiće. Prvo sam po sredini nokta od korjena prema vrhovima stavila 5 listića, pa sa svake strane 4 listića i na kraju na rubove opet 5 listića. Treba malo pričekati prije nego se stavlja top coat na ovakvu manikuru jer postoji mogućnost da razmaže lak po šljokicama pa onda one izgledaju prljavo. Top coat zato mazati pažljivo i u što manje poteza. 


Nekim manikurama baš treba video kako bi se dočarala njihova prava ljepota pa tako i ovoj. :D


May 10, 2013 | Gold glitter sheets by Lalica on Keek.com

Jutros je ovu manikuru prvo primjetio moj zvrkić i njegov komentar je bio da je baš fora, a pohvalu sam dobila i od prodavačice u dućanu dok sam išla po kruh pa mi je ovaj dan baš lijepo počeo samo šteta što moram sad to sve skinuti jer idem na jedan razgovor, a ovi nokti mi se čine malo tu mač za to. 


Broj komentara: 13 :

  1. Mrak! I meni ovo uopće nije too much. Super izgleda. Kad se nokti uklope lijepo u cijelu odjevnu kombinaciju, to često zna igledati primjereno i zanimljivo. Ako ništa, ostat ćeš u sjećanju po nečem pozitivnom :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako lijepo i efektno! I meni se isto više sviđa zlatna verzija :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ajme predobro izgledaa! :D Ja imam ove listiće u srebrnoj verziji i definitivno ću probat ovak nešto. :)) Hvala na idejii. :)

    A♥

    OdgovoriIzbriši
  4. Super izgleda,sve više mi se sviđa zlato na noktima ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlično izgleda, ja volim sve što blješti tako da mi je ovo pun pogodak :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Oduševljena sam ovom manikurom! Možda te čak i iskopiram ako budem išla nekuda ovih dana, nemoj zamjeriti. :D Super izvedba i krasni nokti!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma šta bi zamjerila, meni je kompliment kad netko rekreira neku moju manikuru. :) Ako ju budeš radila baš bi voljela vidjeti kako je ispalo ;) Možeš staviti sliku na fejs, link u komentar, poslati na mail, kako god ti odgovara.

      Izbriši
  7. jako lijepo i slažem se da ne mora nužno biti too much! u svakom slučaju ću i ja probati nešto slično :D

    OdgovoriIzbriši
  8. joj sto volim kad se nokti ovako presijavaju, nadam se da ces radit i s ostalim stvarima iz ovog seta, bas me zanima kako sve funkcionira :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Slaba sam na ove manikure. Nedavno sam ih stalno repostala kod sebe na fejsu. xD
    Za idiote poput mene bi morali izumiti naljepnice s ovakvim rasporedom glittera. :D

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...