subota, 27. srpnja 2013.

O.P.I California Raspberry

Hello!


Jedva sam se natjerala da nalakiram nokte po ovoj žegi. Najradije bi se zatvorila u frižider i ne izlazila. No, zbilja brojim sitno do mora, pa preživljavam. Nadam se da će sredinom kolovoza vrućine popustiti, inače su početi tražiti tutoriale za prizivanje kiše. :D


O.P.I California Raspberry je klasik. Zaljubila sam se u ovaj swatch i jednostavno ga morala imati. Dobila sam ga zimi i malko se razočarala jer uopće nije bio boje maline, a i miljama daleko od ovog swatcha. Danas sam ga nalakirala opet i zaljubila sam se. To je lak s tri lica. Na izravnom suncu je gotovo neonac, podsjeća me na Strawberry Margheritu (koktel, ne lak), u sjeni je to boja zrele maline, dok je unutra, u zamračenom lagano fuksijast s puno hladnih, plavih tonova. 
Mazivost je savršena kao kod većine OPIća, no na jakom suncu su vidljive linije koje ostavlja četkica. 

Evo i slikica :)
Prvi kolaž je slikan na balkonu, dok su na drugom sva tri lica laka. Treći je slikan unutra, pod jakim blicom, što možda i nije bilo najbolje rješenje, ali tako se najbolje vide plavičasti tonovi. Prvi kolaž je malo manji od ostalih jer sam ja glupa po vrućinama, pa sam zaboravila povećati "platno".









A sad, odoh u debeli hlad, gunđati što je ljeto. 

Broj komentara: 5 :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...