subota, 13. srpnja 2013.

Favoriti lipanj/srpanj

Hello!

Dugo me nije bilo. Splet događaja zadnja dva, tri mjeseca je isisao svu životnu energiju iz mene. Na kraju dana (bolje rečeno, u ranu zoru) bi se samo spustila na krevet i čak ni moja kronična nesanica nije imala šanse. Konačno se situacija smiruje, odbrojavam do mora i neizmjerno se veselim odmoru. Konačno.


Planirala sam raditi post o lakovima koje najradije nosim ljeti. Počela sam vaditi lakove iz kutija i zaključila da tom postu ne bi bilo kraja. Definitivno sam pretjerala i apstiniram od kupovine lakova. Čekam 2 Essie laka i onda skrivam karticu, a novčanik ću oblijepiti Patafixom :D Stoga sam odlučila pokazati lakove koje sam najradije nosila prošli mjesec. Svi koje sam namazala više od jednom su kupili ulaznicu za ovaj post. Pa dosta mog besciljnog trkeljanja, bacimo se na sličke.


Prvi na redu je Rimmel Salon Pro u nijansi 317 Hip Hop. Kupila sam ga sredinom lipnja i od tada je na nožnim noktima, a na rukama barem jednom tjedno. Prava koraljno crvena boja, ima široku četkicu, maže se k'o putar, 2 sloja,  brzo suši i traje i traje. 12 ml laka 38,90 (BIPA)
Slijedeći je Misslyn 153, nemam pojma je li LE ili ne, kupila sam ga u Mulleru za 25 kn na popustu. Cigla narančasta. Malo je rjeđi, no 2 sloja su mu dovoljna. Super izgleda uz moj žuti podton kože :)
Rapsodi 325 je srušio moje predrasude prema Rapsodi lakovima. Dobila sam ga od frendice, nemam pojma koliko košta i gdje se kupi, ali to je savršena koraljna boja s primjesima roze. Kad nema sunca ružan je i narančast, ali na suncu je pravi ljepotan. Često ga lakiram nekoliko puta za redom jer mi nikad ne dosadi.


Inglot 21 je jelly crvena s puno narančastog. Dobila sam ga od Lalice :* i oduševila se. Traje 7 dana (uz top coat i minimalne tipweare). Volim ga i često ga mažem.  Može se kupiti u Inglotu u Zagrebu, a 16ml laka ćete platiti oko 70 kn.
OPI Gloria red je jedan od najljepših (OPI) crvenih lakova. Točka. Svi ga trebaju imati. Mislim da mu je cijena uz Gloriu oko 50 kn, ali često se zna naći u Mulleru za 69 kn. Imam jedno 3 komada u zalihi :D
Anny 187 Pink Cadillac je jelly fuksija. Totalno netipičan za mene. Ali nokti s njim izgledaju ko gumeni bomboni u obliku voća koje sam jela kao mala. Iris, Douglas, 71,00 kn.


KIKO 385 je mlađi brat famoznog KIKO Electric blue. Kao da Electric blue pomiješate s kreč bijelim lakom. Mazivost je ok, 2 sloja, traje 2 dana, meni dovoljno. Cijena 3,95 eura. Nije nabavljiv kod nas (nažalost)
Iskreno, ne znam zašto se Depend 351 nalazi u favoritima. Očekivala sam puno više i od tog laka. Činio mi se sličan Zoyi Charla. Krivo mi se činilo. Lijep je. Plava baza s tirkiznim mikro shimmerom, tu i tamo se nađe i zlatni. Trajnost mu nije neka, jedan dan, suši se sporo, ali svejedno me nešto u njemu privlačilo. Možda jer me podsjećao na more. Kozmo, 15,90 (mislim).
Flormar  438 sam mazala kad mi Essie Mesmerize nije bio pri ruci. Lijep plavac. Super se maže, trajnost je ok. Zadovoljavajuće.


Titulu najnošenije kombinacije su definitivno uzeli butter London Slapper i Golden Rose Jolly Jewles 107. To šljašti ko ludo. Sigurno ću vam je jednom pokazati, pa neću duljiti. butter London lakovi se mogu kupiti na lookfantastic.com za 12 funti ili na thebeautybooth.com za 11 funti. Jolly Jewels se mogu kupiti na mjestima gdje drže Golden Rose, za oko 35 kn. :D

Jedino što mrzim više od ljeta je promjenjivo vrijeme, a kod mene je zadnjih dana tako. Taman kad se spremim za slikanje, dođu oblaci, odustanem, sunce, spremim se, oblaci. Nadam se da će se ustabiliti više :D

Koje ste vi kombinacije nosili zadnjih mjeseci?


Broj komentara: 10 :

  1. sve divne boje, ovaj Gloria Red mi se tako jako sviđa da sam bijesna što ga nisam uz Gloriu kupila...čini mi se da u Rijeci u Mulleru košta 99 kn a ne 69.. u svakom slučaju, škicnut ću ga ponovo, kad osvojim na lutriji ni 69 kn mi neće biti puno za lak :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam da ga je dugo bilo u košarama sastrane po 69 kn, možda su ga ubacili u redovnu ponudu. No, sigurna sam da će i ovo ljeto biti Glorije s tim lakom, pa svakako prati :D

      Izbriši
  2. Sviđa mi se ovaj od Anny i svi plavci (nisam ljubitelj crvene boje i to je valjda jedina boja laka kojeg nemam niti jednog). Ja preko ljeta volim nositi vesele boje lakova i sve moguće šljokice. I ja sam imala predrasude prema Rapsodi lakovima dok ih nisam isprobala i upravo sad imam na noktima jedan njihov ljubičasti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mene su Rapsodi lakovi jako ugodno iznenadili. zasad imam 2 komada i oba obožavam. A nikako da nabavim još :D

      Izbriši
  3. slapper je moja tiha patnja, prelepa boja.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Treba ti! Apsoultno je predivan. I nemoguće ga je realno uslikati.

      Izbriši
  4. Odlicni favoriti...Kako mi je lep ovaj GR JJ,Kiko i Rimmel

    OdgovoriIzbriši
  5. podrzavam plavce, gloriu red i golden rose :D a ni drugi nisu za bacit :D ja bi mogla probat odabrat favorite ali nisam sigurna da bi ih bilo ovako malo

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zato sam se ograničila na kratko razdoblje :D Kad sam krenula vaditi sve ljetne favorite došla sam do troznamenkaste brojke, a onda ju debelo prešla :D Ne znam kad ću ih sve iznositi :D

      Izbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...