nedjelja, 21. srpnja 2013.

Gabrini Summer Edition M101 & L˙oreal Conffetis

U jednom "svaštara" dućanu dok sam bila u Vukovaru sam naletila na Gabrini lakove i nisam mogla izaći, a da ne uzmem koji s obzirom na to koliko ih volim, pogotovo liniju Summer edition. Iznenadila me količina rozih nijansi koju su imali pa je izbor pao na njih jer mi rozih lakova baš fali u kolekciji. 

Iako imam dosta lakova iz SE linije, M101 još nisam imala i odmah mi je privukao pažnju zbog svoje posebne nijanse. Rozi je, a nije prerozi ako kužite šta hoću reći. :D Ovisno o osvijetljenju mijenja se od lagano neonsko roze pa skoro prljavo rozo nudaste. Ok, neću komplicirat. Pogledajte slike pa ćete vidjeti o čemu pričam. ;)


 Slikano na umjetnom svijetlu

Slikano u hladu

Slikano na suncu

Nudasta strana ovog laka se najbolje vidi na slici slikanoj na suncu, dok bi se lagano neonska strana trebala vidjeti pod umjetnim svijetlom, ali nažalost to nisam uspjela uhvatiti 100% realno. 

Aplikacija je čisto solidna kao i formula. Da imam kraće nokte ili više strpljenja mogla sam proći i samo sa jednim malo debljim slojem, ali kako to kod mene nije slučaj stavila sam dva. Na kraju sam ga doradila sa L˙oreal Conffetis top coatom pokušavajući napraviti kao neki gradient, ali teško je ove crne i bijele "mrvice" staviti na točno mjesto koje sam zamislila pa gradient efekt i nije baš uspio, ali svejedno mi se manikura sviđa koliko god trešasto izgledala. :D



Broj komentara: 9 :

  1. lak je prekrasan bas kao i manikura

    OdgovoriIzbriši
  2. savršenstvo. i ja danas nosim gabrini rozo ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Baš je lijepa roza boja. I ja sad na noktima imam gradient sa dva Gabrini laka, neon roza i crnim i mogu reći da su mi baš dobri njihovi lakići.

    OdgovoriIzbriši
  4. svidjam :) ni meni bas ovi gradient glitteri ne uspijevaju

    OdgovoriIzbriši
  5. predivno! meni isto ne uspjevaju glitter gradienti ali svejedno lijepo izgleda :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Lijep lakić i komplet! Meni je s Confettis lakše raditi gradient od vrha nokta - nekako lakše baratam tim česticama i nisam ograničena time da ću ih nakljejit na kožicu! Mislim da znam o kojoj 'svaštari' pričaš! Bila sam tamo prije mjesec dana! Oči su mi ispale kad sam u izlogu vidjela Gabrini, ali nisam ništa uzela! :/ Zaboravila sam, koja im je cijena tamo?

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...