srijeda, 17. srpnja 2013.

Essie Lapiz of luxury & Born pretty store water decals

Puno vremena je prošlo od zadnjeg posta i ne mogu vam opisati koliko mi je falilo lakiranje i bloganje, ali neki put su više sile jače od mene i ja tu ne mogu ništa koliko god se borila. Ne znam što se točno dogodilo jer nisam ništa mijenjala u svojoj rutini oko njege noktiju, ali oni su totalno otkazali poslušnost i počeli pucat i listat se jedan za drugim. :( Kako bi se malo oporavili, opet bi neki pukao i tako u krug, a da to ne bude sva muka i kožica je totalno bila poludila i izgledala je gore nego u sred zime. Otišla sam na put i tamo sam se totalno posvetila tome da vratim nokte i kožicu u red i čini mi se da sam uspjela. :))) Lak sam nosila po 5 dana na noktima da ih ne maltretiram previše sa odstranjivačima i non stop mackala kožicu i svaku večer išla spavati sa debelim slojem Lush Lemony fluttera po cijelim rukama i pamučnim rukavicama. Trud se isplatio i sad sam tu, više nego ikad željna lakiranja i igranja sa noktićima. :)

Prije nego sam otišla na put i prije sve ove muke po noktima stigle su mi neke stvarčice za nail art sa Born pretty store stranice. Jako sam se veselila ovim naljepnicama koje ću vam danas pokazati jer me podsjećaju na one stroke tehniku s kojom nikako da dođem na zelenu granu. Ne ide pa ne ide. :(

Kao podlogu za ove krasne vodene naljepnice sam koristila nešto isto tako krasno, a to je moj prvi Essie lakić, ujedno i prvi Essie lak koji sam stavila na svoju wish listu. Mislim da nisam mogla izabrati bolju nijansu za prvi Essie lak i nije me razočarao u niti jednom smislu što mi se zna dogodit kad nešto jako želim. 

Nijansa je predivna plava Lapiz of luxury (šta se nije ovaj lak prije zvao LapiS of luxury?). Četkica je divna i široka sa zaobljenim vrhom za lakšu aplikaciju i uz odličnu formulu ovaj lak se maže bez ikakvih problema. Pigmentiranost mu je ok, ali za potpunu prekrivenost mu nije dosta jedan sloj. Da je tako bilo bi to presavršeno da bude istina. Boja je mrvicu tamnija nego u bočici. 

2 sloja + top coat slikano na suncu

Boja je ispala 100% realna i na ovoj slici gdje je Essie sam na suncu, ali i na ovima koje ćete ispod vidjeti, a slikane su na umjetnom svjetlu. Na suncu izgleda svijetlije nego u hladu i pod umjetnim svjetlom. 



Lapiz of luxury izgleda prekrasno sam za sebe, ali sa ovim vodenim naljepnicama ja se ne mogu nagledati svojih noktiju koliko mi je ova kombinacija odlična. Znam da stalno kukam kako mi neka manikura nije ispala baš naj ili onako kako mi je izgledala u glavi i vjerujem da nekima već idem na živce s tim, ali s ovom manikurom to nije slučaj. Apsolutno mi je divna i zadovoljna sam 1000%. (Ponesite kišobran sutra sa sobom ako idete van, za svaki slučaj :D).


Born pretty store vodene nail art naljepnice su jako jednostavne za korištenje. Samo izrežete sličicu koju želite, odlijepite prozirnu foliju i potopite ih u vodu na 15 sek. Nakon toga se naljepnica odvoji lagano od papira i stavite ju na nokat. Dok je još vlažna možete ju "šetati" po noktu dok ne nađete poziciju s kojom ste zadovoljne, ali preporučam da to radite što brže jer se dosta brzo suši. Malo potapkajte nekom krpicom ili papiratim ručnikom da pokupite višak vode i maknete koji mjehurić zraka ako ga ima, nakon toga stavite top coat da zaštitite naljepnice i to je to. Jako jednostavno, a završni rezultat je fantastičan.

Ove naljepnice možete naći na BPS stanici na ovom linku pod šifrom G101D po cijeni od 2.03$ sa besplatom poštarinom. Ako vam se ne sviđa ovaj uzorak možete izabrati između 11 drugih. Za uštedu od 10% možete iskoristiti moj kod za popust, a on je: AML91.

Nadam se da vam se sviđa moj "povratnički" post i manikura i neću vam zamjeriti ako ste samo pogledali slike bez čitanja jer mi je toliko falio blog da sam se skroz raspisala. :D

Do sljedećg posta...


Broj komentara: 12 :

  1. Prelijepa boja laka, savršeno mi izgleda i sam na noktima a i s ovim naljepnicama je još savršeniji :D
    I da...falila su mi tvoji postovi i drago mi je da si se napokon vratila!

    OdgovoriIzbriši
  2. prelijepa boja laka, a ove naljepnice savrseno pasu uz ovaj lak :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasna manikura,a lak je *_*!!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. naljepnice su apsolutno savršene!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. lijepi su decali, dobro upotpunjuju lapiz ( i ja mislim da je bio lapis)

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlepila sam kako je dobra nijansa...A tek krajnji rezultat o.O

    OdgovoriIzbriši
  7. Prekrasna boja i super krajnji rezultat! :-)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...