četvrtak, 28. veljače 2013.

Essence That´s what I mint!

Essence 146 That´s what I mint! je novi lak u Essence asortimanu od veljače, a može ga se naći u Muller prodavaonicama (ako nije prodan, ja sam ulovila zadnji). U DM će vjerojatno po običaju doći malo kasnije. Po svemu sudeći bit će ovo hit boja ovog proljeća jer do sad se ne sjećam da se neki lak ovako brzo prodao kad je stigao na police. Razlog je možda i taj što je navodni dupe za Essie Mint candy apple. Iako nemam Essie ne bi baš rekla da je 100% dupe jer mi bar na swatchevima dostupnim na netu izgleda kao da Essie ima više plavog u sebi dok Essence više vuče na zeleno. 


Od kad je Essence promjenio ambalažu Color&go lakova moja ljubav prema njima je malo splasnula. Ovo je tek drugi lak koji sam kupila i nisam baš nešto oduševljena. Četkica je šira i zaobljena na vrhu kako bi olakšala aplikaciju, ali kad taj vrh nije "ošišan" pravilno nego svaka dlaka svoju politiku vodi onda samo oteža aplikaciju umjesto da ju olakša. Još kad je formula laka rijetka, a uz to je lak u nekoj pastelnoj boji mislim da vam ne moram opisivati  frustraciju koju mi je ovaj lak zadao. Tješit ću se mišlju da sam možda baš ja naletila na mućak i da ostali nisu ovakvi. 


Unatoč četkici i rijetkoj formuli uspjela sam nalakirat nokte u 2 tanja sloja koja su dosta za potpunu prekrivenost. Nakon toga sam pečatirala noke sa Essence Stamp me! Black lakom i uzorkom lastavica sa nove također Essence pločice. U biti nisam 100% sigurna da je ovo nova pločica jer o njoj nigdje ni traga ni glasa, ali ju ja do sad nisam vidjela pa pretpostavljam da je nova. Uz ovu vidjela sam još 2 nikad viđene pločice od koje sam jednu kupila pa ću vam je pokazati u nekom od sljedećih postova. 

P.S. U postu sam zaboravila napisati da je boja laka ispala realno (bar na mom monitoru :D). 

Broj komentara: 19 :

  1. Nisi dobila mucak, prilicno lose se nanosi :D slatke su laste :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E toga sam se i bojala. Nadam se samo da je ova nijansa takva jer ako su i ostale takve ne znam što im je ta promjena onda trebala.

      Izbriši
    2. Meni se sviđa samo još jedan iz proljetne postave, neki tamnoplavi duochrome i to je to...Mislim da sam raskrstila s essenceom :/ i to samo zbog prilično loših i nezanimljivih nijansi..lošu kvalitetu ću zbog nijanse još i podnijet...

      Izbriši
    3. meni se uopce ne nanose lose , nanose se stvarno super , mozda ja imam srece da naletim na pravilno osisane cetkice :D

      Izbriši
    4. Ne nanose se loše zbog četkice, bar meni ne, nego zbog formule laka...

      Izbriši
    5. Meni je formula ok,nisam imala problema sa nanošenjem,ali sam imala problema sa hvatanjem realne boje na fotkama...

      Izbriši
  2. Ja ću samo reći ovo:
    http://bit.ly/Vd5VkZ
    :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahahhahhaa, baš ti hvala. Uljepšala si mi dan :*

      Izbriši
  3. laste su prekrasne i ja sam ih gledala u dućanu, moram ih pokupiti ;) inače me ova boja ne privlači, ali kad vidim kako je dobro ispala na blogovima drugih cura, bojim se da ću i ja pohitati natrag u dućan....inače ni ja ne volim ovo novi pakiranje, puno su mi bile ljepše one stare color&go bočice.....

    OdgovoriIzbriši
  4. Boja je predivna a ove ptičice su baš dobro legle, sjajna kombinacija!

    OdgovoriIzbriši
  5. kakve divne laste, a garant ih ne bi ni primetila na pločici!

    OdgovoriIzbriši
  6. Predivna boja i lijepi uzorak :) Za +5 !!

    OdgovoriIzbriši
  7. moram da ulovim ovaj lak negde sto pre! najvise mi se svidja sto je dupe za mint candy apple :)
    prelepa kombinacija sa lasticama :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Boja *____*
    uzorak *_____________*
    moram skoknuti do Mullera!!

    OdgovoriIzbriši
  9. Lak je super, ali meni su laste vrh!!! Proljeće dolazi jeeej :) Morat ću si kupiti tu Essence pločicu za štambiljanje!

    OdgovoriIzbriši
  10. joj ne smijem kupovat nove plocice i ove kje imam ne koristim dovoljno, a ove lastavice su bas divne

    OdgovoriIzbriši
  11. kako koristiš ove pločice da ti dođe uredno?
    uvijek mi se ili loše utisne ili mi ne ostavi pečat?:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bitno je da je lak s kojim pečatiraš dosta pigmentiran i trebaš biti što brža jer se lak na pečatu brzo suši pa ga je onda teže preslikati na nokat. ;)

      Izbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...