utorak, 5. veljače 2013.

5rich is in the house!!!

Drage moje,
kao što sam vam danas napisala na fejsu imam za vas jedno iznenađenje. Iznenađenje je bilo i meni jer dogodilo spontano i to brzinom munje, ali sam jako sretna zbog toga. :) Iznenađenje se zove 5rich!!!

Od danas više nisam solo, imam kolegicu blogericu koja će pisati sa mnom, objavljivati divne slike noktića, recenzije, možda i tutorijale itd. Sve ono što je do sad bio Nails for fun, sad će biti duplo. Duplo više manikura, duplo više postova, duplo više zabave.... you name it. ;) 

Iako sam od početka solo drago mi je što to više neću biti jer sam puno puta poželjela imati nekoga uz sebe kad bi mi nokti bili u komi pa bi štekala sa postovima, kad bi mi Zvrk bio bolestan pa ne bi stizala odgovorit na komentare i sl. Sad je tu moja draga 5rich i nadam se da ćemo se dugo dugooo zajedno družiti i uživati . :)

Ja vam ju neću puno predstavljati, neka to ona i njene mankure naprave, samo ću vam reći da od sad pazite što pišete jer je 5rich pravnica pa sve hejterske komentare od sad ne da brišemo, nego tužimo. :D ;)

5rich draga... prepuštam ti tipkovnicu i dobro mi došla. :*

---------------------------------------------------------------------------------------------

Bok svima, ja sam 5rich i ovisnica sam o lakovima za nokte!
Imam 22 godine, studiram pravo i u tome zaista uživam. Prilično sam (samo)kritična i obično kažem sve što mislim, bilo u internet svijetu, bilo u stvarnom svijetu.

 Lakove volim od malena. Hrčak sam i lako se vežem uz lakove, pa tako, gotovo svaki lak koji posjedujem ima svoju priču. Najdraži su mi crveni lakovi kremastog finisha, slijede ih ljubičasti i plavi. To ne znači da nemam drugih lakova. :) Do sad se nisam puno upuštala u nail art vode, više volim igru bojama, šljokicama i finishima, no vjerujem da će se uz dragu Lalicu to promijeniti.



Za kraj bih htjela zahvaliti Lalici što me uključila u svoj mali svijet. Nadam se da nas čeka puno druženja i uživanja :*

---------------------------------------------------------------------------------------------

Eto ga, to je to "đenje". Nadam se da ste i vi uzbuđene kao i nas dvije. :)

Do sljedećeg posta puse od nas dvije. :*




Broj komentara: 16 :

  1. Bok 5rich, radujem se i tvojim postovima :) Sad će biti duplo više lijepih noktića :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Dobrodosla:) Sigurna sam da cemo uzivati u divnim manikurama:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Aaaa 5rich! Baš sam sretna da si nam od sad i ti "redovito" tu :)
    Pratila sam onih par postova na Beauty Addict i toplo se nadala da ćeš se upustiti u blogerske vode :D Želim ti puno lijepih manikura i dobrog druženja :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako se vi to lijepo dogovoriste :D

    Nadam se da će se i Lalica sad malo više aktivirati :D :*

    Ljubim vas obje!

    OdgovoriIzbriši
  5. Jeeee, 5rich znam da jako voliš lakiće i sad ću uživati duplo gledajući vaše noktiće :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Dobrodosla 5rich, veselim se novim postovima :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala vam puno na dobrodošlici, baš ste me iznenadile.
    5rich

    OdgovoriIzbriši
  8. Draga inače obožavam tvoj blog i tvoje postove i definitivno si mi omiljena nail blogerica :)) Želim dobrodošlicu i 5rich i uopće ne sumnjam da ćemo i s tobom uživati :)) <3

    OdgovoriIzbriši
  9. Hell yeah!! :D
    Ovo će biti fantastično!! Bok 5rich!! :P

    OdgovoriIzbriši
  10. Dobro došla :) sviđa mi se onaj essence lak što podsjeća na OPI by M. Carey

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam sigurna na koji lak misliš, mislim da si me pomiješala s nekim ;)No hvala na dobrodošlici :)

      Izbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...