četvrtak, 21. veljače 2013.

Color Club Uptown girl & glitter polka dots

Danas me nešto ne ide pisanje postova, već sam 5 puta počela pisat ovaj i obrisala jer mi zvuči bez veze. Opet me sinusi napadaju pa je možda i to razlog pa ću stoga preskočit uvod i bacit se odmah na slike, video i općenite detalje ove manikure. 


Lak je Color club Uptown girl, predivna taupe ljubičasta nijansa. Unatoč tankoj četkici maže se lagano i prekriva nokat u 3 tanka sloja. Sušenje i bez top coata dosta brzo. 


Feb 21, 2013 | by Lalica on Keek.com

Dok je zadnji sloj laka još bio vlažan poslagala sam po njemu hexagon ciklama šljokice kupljene kod "Kineza" za cca 10kn. Očarale su me kako se presijavaju kao disco kugla pa sam pomoću Keek-a snimila video da vam to pokažem jer iz ne znam kojeg razloga nisam nikako uspjevala uplodat video na You tube. 

Uživo je ovo presijavanje malo manje vidljivo na prirodnom svijetlu i manikura djeluje decentno, ali zato kad upalim svijetlo nokti "podivljaju". :D




Broj komentara: 16 :

  1. bas se lijepo presijavaju sljokice, a i ova nijansa ljubicaste je super :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovo mi je jedna od najdražih nijansi ljubičaste, baš se osjećam posebno s ovakvom bojom na noktima :D

      Izbriši
  2. Jao se lepo presijavaju a i sama boja laka je predivna :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Color club Uptown girl je predivan, a jako je lepa i finalni manikir! :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Odličan je efekt s ovim šljokicama!! I video ih vjerno pokaže :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nekim manikurama baš treba video jer na slikama neki detalji ne dolaze tako do izražaja. Hvala :)

      Izbriši
  5. di su kupljene ove šljokice i u čemu ste ih dobili?:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Napisala sam u postu da sam ih kupila kod "Kineza", a dobila sam ih u malenoj plastičnoj kutijici ;)

      Izbriši
  6. Odlično, osobito šljokice :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Još kad sam na fejsu vidjela objavu, bilo je droooool :D

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...