petak, 8. veljače 2013.

Back to basics: Njega i oblikovanje noktiju vol. 1



Jedan od razloga zašto obožavam zimu su rukavice. Pomalo bizarno, ali je tako. S obzirom da su nokti prvo što primijetim na ljudima, i ženama i muškarcima, zima je odmor za moje oči. Priznajem da se često u tramvaju ili kafiću zabuljim u lijepe nokte, ako mi se svidi neki lak, bez imalo srama ću pitati koji je i pohvaliti manikuru. No, češće viđam neuredne nokte, nejednakog oblika ili dužine, pogrižene do krvi, namuljane lakom kojeg je više na kožici nego na noktu. Navodno je to trend, kao i zguljen lak na noktima. Meni je to lijenost. Svatko može imati lijepe nokte uz malo truda. Lijepi nokti nisu isključivo dugi nokti, s dugom pločom nokta, prirodno izraženim c lukom, četvrtastog oblika. Lijepi nokti su uredni nokti. Sad je vrijeme da prestanem brbljati i krenem na korisni dio posta :D
Možete nalakirati najljepši lak za nokte i imati divan oblik noktiju i duge, čvrste nokte, ali ako kožica nije njegovana, izgledat će ružno i neuredno. Na kraju krajeva, neuredna kožica ne mora biti samo estetski problem, već i medicinski. Kožica štiti nokat od bakterija. Ona se ne reže (po mogućnosti niti ne gricka, ali i sama ponekad zgriješim po tom pitanju, pa neću previše pametovati), ranice kao posljedica rezanja mogu dovesti do bolne upale zbog koje ćete trebati antibiotike. Kožica se omekšava i potiskuje. Zanoktice se režu, također omekšale, posebnim škaricama za tu namjenu.
Obično potiskujem kožicu nakon tuširanja jer je tada najmekanija. Savršen proizvod za uklanjanje viška kožice mi je Afroditin gel za odstranjivanje kožice o kojem je Lalica već pisala, pa ja neću duljiti, već staviti link na taj post. Za potiskivanje koristim štapiće od ružinog drveta, koji se mogu kupiti u svakoj drogeriji za 10ak kuna. Nakon potiskivanja nanesem kremu za ruke ili neko nerafinirano ulje, na primjer bademovo ili ricinusovo.  Ovo nije potrebno ponavljati prilikom svakog lakiranja noktiju, već jednom u 10 dana ili po potrebi. 


U međuvremenu, pogotovo zimi, kožicu namažem nevenovom masti i stavim u pamučne rukavice ili čarape i držim po potrebi. Ovih dana sam otkrila još jedan odličan proizvod za ispucalu i izgriženu kožicu, Bioderma Cicabio kremicu čija je namjena prvenstveno pomoć pri zarastanju površinskih ranica na koži. U jednoj noći mi je oporavila izgriženu zanokticu (moj grijeh, ali ispitni su rokovi :D).

 Naravno, priča ovdje ne završava. Uredna kožica je kožica bez laka za nokte. Nakon lakiranja noktiju, obavezno očistim kožicu kosim kistom (trenutno imam Ecobella kosi kist iz DMa za 20ak kuna) umočenim u aceton. Postoje i odstranjivači laka u olovci, no mislim da nisu dovoljno precizni i prebrzo se ocufaju, ali ako ste početnica, mogu poslužiti. Završim slojem hidratantne kreme za ruke.




                Kad vam briga o kožici postane navika, potiskivanje kožice i pucanje suhe kožice će vam se svesti na minimum (osim ako imate ekstremno suhu kožu koja zahtjeva posebnu njegu), a ruke i nokti će vam izgledati puno ljepše.
                Nadam se da vam se „back to basics“ post svidio. Zanima me kako se vi borite protiv suhe i ispucale kožice?


22 komentara :

  1. joj ja nikako da našem dobru kremu za kožicu oko prstiju, moram probati Bioderma Cicabio kremicu

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da će biti dobra ukoliko ju probaš :D Uvijek možeš mazati njome laktove i raskopane prištiće (iako čisto sumnjam da ih imaš, divan ten imaš) :)

      Izbriši
  2. I ja sam prilično lijena kad je u pitanju kožica, ali od kad pišem blog više brinem za nju i kad spominjem mažem ju oljima. Ali još uvijek imam tu lošu naviku posebno kad sam nervozna da ju grickam i ni ne znam da to radim dok nije oštećena... Za čišćenje laka koristim Essence eyeliner brush ali aceton ga uništava =/ Sad tražim nekog drugog, nažalost Ecobella ne prodaje se kod nas u Sloveniji. Super post btw! =)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ;)
      Ecobella je kao neki dupe za Ecotools. Imala sam i Ecotools, Ecobella mi se čini samo malo preciznije rezana ;)Koristim ga više od pola godine i još dlačice nisu počele ispadati, nadam se da niti neće tako skoro.

      Izbriši
  3. Mogao je post proći i bez početne osude ljudi s izgriženim zanokticama, možda su i oni imali stresan dan ;) Ja koristim ulje od avokada, koje sam kupila za kosu, ali sam otkrila da je super i za njegu zanoktica.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne osuđujem one s izgriženim zanokticama, osuđujem one s lakom za nokte po kožici, noktima nejednake dužine, različitog oblika, s lakom kojeg više nema nego ima. Nema mi gorega nego vidjeti službenicu u banci/pošti sa uništenim lakom i, ne daj Bože, crnim oko noktiju. Griženje kožice/noktiju može prerasti u ovisnost, no navedeno u prethodnoj rečenici je čista lijenost. ;)

      Izbriši
  4. Dobro došla 5rich :*

    Super post! I ja sam probala ovaj aceton, dobila sam ga na darivanju, nisam znala čemu tolika fama oko "običnog" acetona, a danas ga nikako ne bi tako nazvala, super je :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :)
      Da, otkako sam ga počela kupovati, a ima tome sigurno dvije godine nisam koristila niti jedan drugi. Nadam se da ga nikad neće prestati proizvoditi :D

      Izbriši
  5. Super post!
    Ja imam naviku prilikom svakog mazanja kreme (dva-do tri puta dnevno kroz zimu) malo noktom potisnuti kožicu i minutu-dvije ju masirati sa kremom :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ;)
      Da, dobra i redovita hidratacija je zapravo najbitnija, pogotovo zimi.

      Izbriši
  6. pridruzujem se pohvalama acetonu, nisam puno ocekivala od njega, a dobila sam novi proizvod koji cu definitivno vise puta kupovat. a zanoktice uglavnom mazem nekim uljem (essence mi je najdraze, ali trenutno imam neko deborah) i kremom za ruke po trenutnom izboru.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To Deborah ulje si kupila kod nas?
      Meni su od Essence ulja pucali nokti (barem pretpostavljam da su od njega) :(

      Izbriši
  7. super post...trenutno sam na terapiji sa eveline 8u1 zbog ove zime vanka nokti mi se listaju...uz to koristim malo limuna, sreća ima ga kod kuće ko u priči za čajeve, pa onda odrežem i malo za noktiće-vraćaju sjaj noktima.
    Kožicu potiskujem metalnom rašpicom i to pogotovo prije nanošenja novog laka na nokte.

    OdgovoriIzbriši
  8. ne znam sad koliko je ovo off topic, ali mogu pitanje tu upakovat! događa li vam se bol u prstima (kao ispod nokta) nakon čišćenja nereda kistićem i acetonom nakon lakiranja nokta? Nije toliko bol koliko dosta nezgodan osjećaj, traje nekih 15ak min! Zna li netko o čemu bi se tu radilo?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nije offtopic, ako znam, rado ću odgovoriti. Nažalost, nisam čula za tako nešto, a da je od acetona. Može biti zbog preosjetljivosti na formaldehid u učvrščivaću za nokte.
      Probaj uzeti neki blaži, uljni aceton, pa vidi :)

      Izbriši
    2. hvala na odgovru, mislim da sam upravo skontala u čemu je problem i nije aceton! sve to skupa se počelo događati početkom godine i kad malo razmislim taman otkad koristim Eveline za krhke i lomljive nokte kao bazu! mislim i inače sam koristila Eveline, ali drugi! cijelo jutro pipkam i isprobavam i mislim da je upravo to jer mi je prije 2 tjedna bilo katastrofa, a stavila sam smo njega i ništa drugo te naravno ništa nije trebalo čistiti acetonom! dakle, definitivno ovo što si ti rekla, učvrščivač! tnx

      Izbriši
    3. Nema na čemu, drago mi je da sam pomogla :)

      Izbriši
  9. Ja zabunom umjesto kremice kupila Bioderma Cicabio lotion... i nije mi uopće dobra, bačenih 100 kn :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Losion čuvaj za opekline, ubode komaraca i slična oštećenja ;) Žao mi je što su ti prodali krivo :/ (probaj prodat na forumu) :D

      Izbriši
  10. Joj moja kožica oko noktiju je u teškoj komi, nisam se sjetila da bih mogla isprobati tu Cicabio a imam ju doma. A ovaj Aveo aceton je najbolji aceton koji sam ikada isprobala !

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...