ponedjeljak, 13. kolovoza 2012.

New in: Flormar & Golden rose + swatches

Vidjela sam danas na fejsu da Flormar u Rijeci (Robna kuća RI) ima sve sniženo 30% i malo sam se dvoumila jel da idem ili ne jer mi se baš i nije dalo, ali trebala sam do DM-a po novi top coat pa sam se na kraju brže bolje spremila i odjurila do grada. Kad sam ušla u RK RI imala sam što vidjeti, otvorio se Golden rose dućan, a lakova da mi pamet stane. Evo što sam kupila...


Golden rose Paris 15kn, Golden rose Rich color 20kn, Flormar (inače 15kn) na sniženju sva 3 cca 30kn


Classic odstranjivač laka (Golden rose) 18kn

Evo i slikica swatcheva na nail displayu. Svi se mažu prekrasno, ali posebno me oduševio Golden rose Rich color jer ima onu divnu široku četkicu za lakše na nanošenje koju ja jako volim. Svi su nalakirani u 2 sloja bez top coata. 



Boje su koliko toliko realne, osim kod Flormara 420 i 429 ima odsupanja jer je 420 žuti neon, a 429 je uživo svijetliji. Drugi su ispali ok. 

Broj komentara: 17 :

  1. 429 je jedan od mojih omiljenih lakova. Baš mi je nešto posebno drag :)
    Jesu li ovi Rich Color neka nova linija? Prvi put ih sada vidim.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Izgleda da je novo jer sam ih i ja danas ptvi put vidjela, imaju jako lijepih boja. Prvo sam pomislila da smo dobili P2 lakove jer mi iz daljine izgledaju baš tako.

      Izbriši
  2. Imam 420 i 424 i baš su mi super. Jesi već koristila ovaj odstranjivač?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš ovaj nisam, ali sam koristila neke druge na ovu foru i bila sam zadovoljna. Sad sam umočila jedan prst unutra i skida lak ko ludo :D

      Izbriši
  3. zadnja 2 tjedna nosim 429 :D

    Niki (http://niki-veki.blogspot.com)

    OdgovoriIzbriši
  4. Imam ovaj flormar mint i super mi je :)

    OdgovoriIzbriši
  5. prekrasna su mi sva 3 Flormar laka, pogotovo žuti. super fotke btw.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš ti hvala za ovaj komentar za fotke jer se ja uvijek brinem jesu li dovoljno dobre, a moj fotić ne može bolje od ovoga. Drago mi je da su ok. :)

      Izbriši
  6. Divni su svi. Raduje me nova GR linija, jedva cekam da ih isprobam

    OdgovoriIzbriši
  7. Gdje su ti dućani u RK RI? :D
    Thanks :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odmah u prizemlju kod pokretnih stepenica za DM ;)

      Izbriši
  8. ovaj GR 131 mi je P R E D I V A N!!! <3
    A sad mi je i Flormar 429 lijep iako mi se na prvu nije činio nešto :)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...