nedjelja, 12. kolovoza 2012.

Diamond cosmetics "Don´t teal my heart away" & Bundle monster 316 & bonus pics

Pozdrav drage moje, 
nisam dugo ništa na blogu postala i ne znam uopće kako da počnem ovaj post. Uglavnom tu sam, relativno zdrava, tu i tamo još malo vrat zeza, ali sam puno bolje nego što sam bila. Nokti su se skoro pa ujednačili, vratila mi se volja za lakiranjem pa da ne dužim previše ajmo na lak. 

Diamond cosmetics lak "Don´t teal my heart away" sam dobila u svom zadnjem swapu i ako se sjećate zbog ovog laka sam imala i problema na carini jer je uz njega došla vizitka. Da ne idem previše u široko ovdje možete pročitati o čemu se radi, a ja ću vam samo ukratko reći da je iza ovog laka jako lijepa priča. Kupnjom teal laka sa stranice koju sam linkala, brand od kojeg ste kupili lak daje dio ili cijeli iznos cijene laka za kampanju za podizanje svijesti o raku jajnika. 


Formula laka je fantastična, pigmentiranost ne može biti bolja. Ovdje na slikama imam samo jedan sloj bez top coata. Četkica je klasična, ravno rezana i sa njom nisam imala nikakvih problema. Lak se tako lijepo maže da skoro ništa nisam imala za čistit. 


Bila sam super sretna što nije bilo mjehurića s kojima se u zadnje vrijeme stalno borim i nemam pojma kako da ih izbjegnem i onda nakon što sam pečatirala sa China glaze DV8 i Bundle monster pločicom 316, stavila sam top coat i eto mjehurića jednog za drugim. Pa da poludiš. Rezultat pečatiranja mi se jako sviđa jer je decentan, a opet vidiljiv samo su mjehurići pokvarili ukupan dojam. :(

Za kraj ovog posta evo nekoliko manikura koje sam objavila na fejsu, ali nisam na blogu i mislila sam da ni neću, ali pošto me nije bilo neko vrijeme eto da se iskupim malo. :D




A sad nastavljam u revijalnom tonu i počinjem češće blogati. ;)

Broj komentara: 8 :

  1. Sve su mi super, ali mi je favorit ova sa šljokicama na vrhu :)
    Koje si lakove koristila?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Misliš da se sjećam više :D

      Podloga je Catrice Nude it ili tako nekako, a šljokice su Color club samo ne znam točan naziv jer nisu pored mene.

      Izbriši
    2. Pretpostavljam da je taj Catrice neka LE :(
      Za šljokice mi je manje bitno, zanimao me ovaj nude ljepotan.

      Izbriši
    3. Iz LE kolekcije je. Meni je toliko divan da sam uzela 2.

      Izbriši
  2. Zadnje dvije fotke su savršene! Ali i ovo prije mi se jako sviđa :)

    OdgovoriIzbriši
  3. drago mi je da si se vratila! :) Diamond cosmetics lak "Don´t teal my heart away" mi je predivan *.*

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...