nedjelja, 26. kolovoza 2012.

Gradient dots

Opet sam malo blog zanemarila, ali po ovim vrućinama mi se ništa ne da pogotovo zato jer me užasna nesanica muči već danima pa noćima ne spavam, a preko dana ili sam na plaži ili krepavam jer me zvrk rano probudio, a ja umjesto da sam po noći spavala, ja sam brojala ovce. Inače volim ljeto, ali ove temperature nisu normalne i sad dok ovo pišem slušam kišu kako vani pada i odmah sam dobila volju za životom. :D


Ovaj tjedan je na forumu tema gradient dots pa sam odlučila nešto napravit jer nisam već dugo i ovo je druga manikura koju sam napravila. Prvu sam radila sa pečatom i bila je malo bolja od ove, ali mi je po običaju top coat upropastio stvar. Sve se razmuljalo. :/

Podloga je Bourjois 08 Bleu water. Nedavno sam skužila da novi Bourjois lakovi imaju imena; ALELUJA! Četkica je velika kao lopata što je super na većim noktima, ali na malom noktu sam se nalakirala do lakta. :D Formula je super, super prekriva, čak se i dosta brzo suši, a točkice su sve i svašta. :D


4 komentara :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...