utorak, 14. kolovoza 2012.

Flormar 424 & Barry M Gold foil

Prvi lak koji sam odlučila staviti na nokte iz zadnjeg šopinga je Flormar 424, divni mint zeleni lak kakav tražim u zadnje vrijeme i napokon sam ga našla. 

Formula je malo rijeđa pa treba pripaziti prilikom lakiranja kako se lak ne bi slijevao niz četkicu i tako završio svud okolo po kožici, a ne samo po noktu. Što se tiče drugih stvari nikakvih zamjerki nemam. Zbog već spomenute rijeđe formule prvi sloj je malo "rupičast", ali drugi sloj to sve lijepo popravi i zagladi. 


424 sam nadogradila sa Barry M gold foil lakom i prozirnom folijom za kućanstvo. Neki ovu tehniku zovu saran wrap, a vidjela sam i naziv stoned manicure pa sad koji je pravi ne znam, ali mi se čini da je tehnika malo drugačija, ali rezultat je sličan. Saran wrap se radi tako da se na osušeni bazni lak stavi drugi i dok je taj drugi još vlažan pritisnete foliju na nokat. Stoned manicure se radi tako da namažete nokte sa lakom po izboru (pričekate da se osuši) i onda zgužvate komadić prozirne folije i njega namažete s drugim lakom, par puta pritisnete na papir da maknete višak laka i onda tapnete 1-2 puta po noktu i to je to. 

Ovu moju manikuru sam ja radila na drugi način jer mi se efekt više sviđa, a i čini mi se jednostavnije jer sama mogu dozirat koliko drugog laka želim na noktu, a i "šare" su mi ljepše. 

Što vi kažete? Jeste li već probali ovu tehniku?


Broj komentara: 10 :

  1. Ovo je odlično, jako mi se sviđaju ove dvije boje zajedno! I jedva čekam da i ja isprobam ovu za mene novu tehniku. Sve pohvale na (kao i uvijek), savršenoj manikuri :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Super je kombinacija! U glavi već dugo imam svoju kombinaciju, a nikako isprobat ovo :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Bok, možeš li napraviti video tutorijal na ovakvu manikuru? :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Lep lakic i lepa uspela kombinacija! :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlicna fora s folijom, isprobam prvom prilikom :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Predivnoo jee.♥♥♥

    OdgovoriIzbriši
  7. Prvi put čujem za ovu tehiku, ali mi se baš svidjela i mislim da ću ju obavezno isprobati. I najvjerojatnije da ću raditi i ja na drugi način kao i ti.

    OdgovoriIzbriši
  8. Predivno!! Nisam znala za ovu drugu tehniku, mislim da ću i ja probat s ovu drugu :)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...