utorak, 7. lipnja 2011.

Essence Nail Fashion Sticker 09 Hollywood!

Napokon je došao red i na ove naljepnice koje imam već neko vrijeme. Izgledaju super, dolaze u nekoliko različitih uzoraka, obećavaju puno, a što je od toga istina? 

Essence kaže da ove naljepnice traju i do 5 dana i da nema izlizanih vrhova. Metoda Easy on – Easy off. S ovim prvim se ne bi baš složila, pogotovo ne za prvo korištenje, ali zato s ovim drugim definitivno bi.



Dakle, prvo treba odmastiti nokat da bi naljepnica bolje prijanjala, to sam obavila.
Zatim treba izabrati veličinu naljepnice koja odgovara određenom noktu, ok i to jesam.
Sad ide ljepljenje.. naljepnicu ne treba ljepiti skroz do kožice nego treba ostaviti barem milimetar slobodnog prostora. Pritisnuti naljepnicu uz nokat i uz to lagano trljati da se naljepnica što bolje primi. Izgladiti neke neravnine ako ih ima i nježno odstraniti višak naljepnice sa vrha nokta. Za sjajniji izgled možete staviti i top coat. Ok, to sam sve napravila ali rezultat nije baš najbolji.

Klik za veću sliku!

Veličine naljepnica su ok za moje nokte, ali nisu dobre za moj oblik noktiju jer nikako nisam mogla izvest da mi rubovi budu glatki i bez neravnina pa sam ja te neravnine lagano trljala drvenim štapićem za potiskivanje kožice i onda se dogodilo to da ništa nisam izravnala nego sam samo izlizala naljepnicu. To su ovi bijeli dijelovi koje možete vidjeti na slici. Stavila sam i top coat jer sam se nadala da ću tako možda i zaštititi naljepnice, ali osim sjaja nisam ništa drugo dobila. Zašto? Zato jer su se danas naljepnice već po rubovima počele odljepljivati nakon jednog pranja suđa. To je onaj Easy on- Easy off koji sam spomenula na početku posta. Rekli bi naši stari: Kako došlo tako ošlo. Open-mouthed smile

Ocjena: 2/5

Sad ću vam i reći zašto ocjena 2. Zbog fora dizajna, dobre ideje i lakoće upotrebe. Malo teže ide na početku, ali kad stavite naljepnicu na 2-3  nokta krene malo bolje i brže. Bar kod mene. To su recimo dobre strane. Loše strane su što ne traju 5 dana, po rubovima se ne daju dobro zagladit pogotovo ako imate zaobljene nokte. Ako imate kratke i dosta ravne nokte mislim da će ove naljepnice biti dobre za vas u protivnom ne bi bila baš sigurna da ćete postići dobre rezultate. Cijena je oko 14 kn i s obzirom da ne traju koliko bi trebale trajat nije neka isplativa investicija jer kad pogledate da za te novce možete kupiti lak koji će puno bolje izgledat na noktima i duže trajat. Opet ponavljam možda bi rezulat bio bolji da imam drugačiji oblik noktiju, ali pošto mi je oblik takav kakav je i ne mogu ga promjenit ove naljepnice nisu za mene. Thinking smile







*Ovaj proizvod mi je poslao Essence, za detalje pročitajte Disclosure policy.

Broj komentara: 13 :

  1. Ja ih koristim vec neko vrijeme, ali samo povremeno. Takoder imam isti problem, jednostavno se naljepnice izguzvaju, ako ih idem ravnati - ostruzem dizajn i izgleda koma. :S
    Ne drze 5 dana ni u ludilu, osim ako ne radite bas nista. Neznam kako su oni zamislili tako divno i precino raspanje vrhova, ali meni to jos nijednom nije poslo za rukom. :D

    Nemooooj se zaliti, na tvojim noktima mi to SAVRSENO izgleda! Bas mljac! ;)

    Dizajn i izbor su odlicni. Za neki izlazak ili nesto, je super, ali ovako "za po doma" a-a.. :P

    OdgovoriIzbriši
  2. ja nisam tip za naljepnice, više volim sama crtati, ali probala sam naljepnice i isto nema šanse više, meni se to isti dan odljepi i onda žalim što sam išta i stavljala... od tih naljepnica jedino je lijep dizaj, a sve ostalo je katastrofa...

    OdgovoriIzbriši
  3. what a pretty pattern and it looks great on you!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ovaj dizajn izgleda super na tvojih rukama, stvarno me iznenadilo da mi se sviđa (znaš da nisam baš za ovakve fore :)) - al naljepnice još uvijek za mene nikako. Imam jedne od Sally Hansen, dobila u swapu al nemam želje ni isporbat.

    OdgovoriIzbriši
  5. dizajn mi je odličan! razmišljala sam uzeti takve jedne čisto da vidim što je to u njima tako "sjajno". Mislim da je jedino što je kod njih pozitivno to da mogu biti dobra stvar kada si u žurbi za neku zabavu ili nešto slično, ali želiš efektne nokte pa ti nekako pomogne..Al' ono sve je to relativno..hh

    OdgovoriIzbriši
  6. Mislim da si preskromna jer ti naljepnice stvarno odlično izgledaju na noktima :) Prema meni, idealne su za npr. izlazak / neki drugi jednodnevni događaj, ili za mlade koji ne peru suđe :P

    OdgovoriIzbriši
  7. lalice baš mi je drago da si ih probala,slažem se sa curama iznad,nokti su ti predobri!!!!
    a što se tiče naljepnica,pošto izlazim svaka 3 mjeseca,za neki brzi izlazak će mi stvarno poslužiti a jako mi lijepo izgledaju na naktićima i ovaj uzorak pogotovo :*

    OdgovoriIzbriši
  8. dizajn ti odlično izgleda na noktima, al realno, nije to ništa što se ne bi konadiranjem moglo postić. a onda kad se uzme u obzir trajnost i sve, mislim da je konad ipak bolja opcija :D

    al da fora izgleda ovako ko manikura, bome da! :D

    OdgovoriIzbriši
  9. da čula sam da su sve takve "naljepnice" za nokte loše ali fora izgledagju :D barem za ludu većer van :D

    OdgovoriIzbriši
  10. Ovaj dizajn ti odlicno izgleda na noktima, iako ne znam da li bi ga ja stavila ikad na svoje. Sto se tice nalepnica, ne volim ove full nalepnice, jer ubiju svu draz mackanja :D. Naravno, za one koje nemaju zivaca za mackanje, odlicne su :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Hvala vam cure :)

    Kao što rekoh nisam baš zadovoljna jer ne uspijevam na rubovima zagladit naljepnicu i baš na tim rubovima se prvo počelo odljepljivat.

    Lako za pranje suđa, ali što je sa tuširanjem i pranjem kose? Bolje da ne znate na šta su mi nokti sličili kad sam kosu oprala. Ove naljepnice su za nekoga tko se ne kupa i ne pere kosu ni suđe ni ništa.. hahhahaha.. za nekoga tko se boji vode.

    OdgovoriIzbriši
  12. Looks lovely and I like the colour combination!!

    OdgovoriIzbriši
  13. ja sam dobila u nagradnoj igri tih naljepnica nekih 5-6 komada i ne namjeravam koristiti jer ne želi odmašćivati nokte, da sam to htjela išla bih na geliranje, a ovo tvoje skroz super izgleda!

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...