srijeda, 1. lipnja 2011.

Essence Colour & Go Can´t cheat on me 57

Iskreno očekivala sam više od ovog laka. Nisam baš nešto oduševljena pa neću puno trošiti riječi.

Namazala sam dva sloja s tim da bi na nekim noktima dobro došao i treći sloj jer se vide neke rupe i malo se vide crte od četkice. Holo efekt? Pa tu je.. ali se jako slabo vidi. Ništa posebno… Thinking smile


Htjela sam ga slikati na suncu, ali od sunca ni S. Cijeli dan je oblačno, a kako se čini bit će i sutra tako da samo slike ispod umjetnog svijetla.

Broj komentara: 8 :

  1. meni je onak, dobar... imam neki sličan od essenca nježno ljubičasti i predivan je, ali isto se vide crte od kista pa moram tri sloja staviti da izgleda pristojno, sve u svemu meni je nekako ok. a moram jo primjetiti kako imaš lijepe nokte i prste...

    OdgovoriIzbriši
  2. Već sam rekla,ja od holo efekta nisam vidjela ni h,ovak mi je ok za neku podlogu za nail art,ili za layering...

    OdgovoriIzbriši
  3. trebaju ti tri radi duljine, meni se ovaj svidja, bas mi je lijepo sto je srebrni koji nije in your face, ne bi se bunila da je jaci holo, ali i ovako je dobro

    OdgovoriIzbriši
  4. uopće nisam doživjela lak, samo sam gledala u nokte! ajme, predivni su!

    OdgovoriIzbriši
  5. @Sekav znaš možda ime tog laka?
    @Nina poslužit će već za nešto ;)
    @Lendoxia a šta ti vidiš meni ovdje liniju nokta? :zbunjena: jer ja ju ne vidim.
    @JMAH ;)
    @Maybe hvala draga :)

    OdgovoriIzbriši
  6. meni lak uopće nije loš, ok nije ni da ostaneš bez teksta bez njega ali sasvim pristojno izgleda :-D
    a nokti... pozelenim kad ih vidim :-p

    OdgovoriIzbriši
  7. I ja kao i NC pozelenim i poljubicastim na tvoje nokte :)
    Fin lak :)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...