nedjelja, 5. lipnja 2011.

Essence Multi Dimension 76 Cool and the gang

Sad smileSad smileSad smileSad smileSad smile

Od novih Essence Multi Dimension lakova ovoga sam najviše htjela, bila je to ljubav na prvi pogled jer već dugo želim Revlon Royal kojeg nema kod nas i CATG mi se učinio kao super zamjena za Royal. Da, sve dok ga nisam nalakirala. Baring teeth smile


Klik za veću sliku!

Prije nego sam krenula pisat ovaj post proguglala sam malo CANG da vidim kakva su druga iskustva i jedino s čim sam vidjela da cure nisu zadovoljne je četkica koja je malo “metlasta” prvi vrhu. Ovako nekako…


Ja ću vam reći da je meni četkica bila najmanji problem, ajde nije savršena ali uspjela sam nalakirat nokte bez nekih većih problema. Čak ni kožicu nisam pretjerano zamuljala, a pripremila sam se na to da će laka biti do laktova. Kod mene problemi nastaju kad se ovaj lak krene sušit i odjednom se počinju pojavljivat mjehurići. Jedan za drugim iskaču kao ludi, a sa svakim novim mjehurićem meni kosa sve više i više raste u vis. Bazni lak je bio totalno suh pa ne vjerujem da je u tome bio problem.

Čekam da se prvi sloj malo osuši pa krećem sa drugim. Drugi sloj čini se popravlja situaciju, ali na kratko. Kad se i on počinje sušit evo opet mjehurića i to još više nego nakon prvog sloja. Devil Stvarno nemam sreće. Sad smile

Gledajući druge swatcheve ovog laka i čitajući recenzije nisam vidjela da se netko žali na mjehuriće, ali kao što sam rekla dosta cura se žali na metlu od četkice i još jedna stvar koju sam ja primjetila je da lak malo djeluje kao žvakaća guma dok se lakira ali ništa strašno s čim se ne može izaći na kraj.

O boji nisam baš previše rekla, ali ne znam da li uopće ima smisla pričati koliko je boja predivna kad je sve ostalo toliko loše da boju totalnu baci u drugi plan.

Razočarana sam i tužna… Sad smile jako.. Crying face

Ocjena: 1/5 (samo zbog divne boje)

P.S. Zaboravila sam reći da se nokat uživo ni ne vidi ispod laka osim ako se baš jako zagledam i boja je uživo mrvicu tamnija.




Broj komentara: 13 :

  1. Škoda, da si imela probleme z mehurčki. Pri meni teh problemov ni bilo, edino krtačka mi gre zelo na živce. Škoda, ker je barva prekrasna.

    OdgovoriIzbriši
  2. MRZIM TE MJEHURICE!
    Ja takoder imam problema s njima i ne razumijem u cemu je stvar. Ne radim nista drugacije, nego inace i stalno ti mjehurici. Aaaaa! :S
    Boja je predivna, ali mjehuriciiiiiiiiiii....(jel moguce da jednostavno nabasamo na krivu bocicu laka?!)

    OdgovoriIzbriši
  3. @Taya izgleda sam samo ja imala problema s mjehurićima. :(
    @TheChloee moguće je da uzmemo lak koji je netko već otvarao pa zbog toga imamo problema. Ne znam šta drugo da mislim. Ja ništa ne volim otvarat u trgovini, ali nažalost ima onih koji to rade pa mi se nekoliko puta dogodilo da dođem doma i vidim da je lak oko grla bočice sav umuljan. I poludim na to.. POLUDIM!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. još nisam doživjela da mi lak ima mjehurice. Moguće da je tvornička greška ili jednostavno taj lak nije dobro napravljen. Žao mi je što te razočarao.

    OdgovoriIzbriši
  5. A barva izgleda fantastično! Žal mi je, da si tako razočarana...

    OdgovoriIzbriši
  6. a hebemu zlo,baš sam ga nabavila i nadam se da kod mene bude bolji inače ga bum mlatil :-p
    ali boja je genijalna!!!
    p.s. a da nije tako reagirao na base coat :-/
    baš mi je ža, znam kako je meni kad neki želim pa me razočara :-(

    OdgovoriIzbriši
  7. žao mi je što si se tako razočarala, boja je krasna inače.. girly

    OdgovoriIzbriši
  8. Sunce mu njegovo... I meni je boja prelepa i jedva sam cekala da dodje kod nas. Steta sto je takav :(

    OdgovoriIzbriši
  9. stvarno je boja predivna i mislim da ću si to uzeti, a pošto najčešće koristim essence i catrice događali su mi se mjehurići :-(
    ne znam u čemu je stvar, mislila sam da mi nije nokat bio dovoljno suh ili tako nešto, pa da je lak otvaran jer mi se redovito kad kupim gušći lak pojave ti mjehurići...
    pošto stvarno pazim a događa mi se to mislim da je to da baš uspijemo uzeti onaj koji se najčešće otvara u trgovini, premda ja to ne radim vidjela sam mnoge da to rade i lak se normalno suši, postane gumen i eto ti mjehurića...

    OdgovoriIzbriši
  10. Moja ponuda za Royal još uvijek stoji, pogotovo ako te Essence toliko razoćarao, stvarno šteta.

    OdgovoriIzbriši
  11. Bojica je bas lijepa, steta sto je u ostalim tackama pokupio kritike :)

    OdgovoriIzbriši
  12. hvala vam cure :)
    Thank you girls :)

    @Ulmiel hvala ti na ponudi, ali snaći ću se ja već. Dragocjene su to kapljice pa čuvaj za sebe. ;)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...