četvrtak, 15. kolovoza 2013.

Men and nail stuff

Već neko vrijeme po beauty blogovima kruži tag u kojem cure ispituju svoje "gore" polovice o stvarima vezanim uz make up i to mi je bilo užasno simpatično i dobro sam se nasmijala čitajući te postove pa smo 5rich i ja odlučile ispitati naše polovice, ali sa pitanjima vezanim uz nokte i lakove. 

Odmah sam znala da moj muž neće skoro ništa znati jer već godinama uspješno ignorira sve što ja radim vezano uz nokte, isto kao i ja njegovu opsjednutost kladionicom i nogometom. :D To je značilo samo jedno, umrijet ću od smijeha na odgovore. 

Moram naglasit da sam ga uhvatila na prepad i prije prve kave, ali čisto sumnjam da bi bilo razlike u odgovorima da sam ga ispitivala nakon kave. :D 

1. Što je base coat?
Ne znam.... od kud da ja to znam. Neki bazni kaput. 

2. Što je top coat?
Neki vanjski lak ili tako nešto. (sliježe ramenima)

3. Što je gradient?
Ni pod razno nemam ideju.

4. Kakav je to jelly lak?
Neki medeni.

5. Što je Konadiranje?
(razmišlja i razmišlja) Ne znam.

6. Što znači mat?
A nešto bez boje.. tako nešto. (ne vjerujem da ovo ne zna :D).

7. Što je nail block?
Blok za nokte ( Really? :D)

8. Kakva je to french manikura?
A Francuska, ali ne znam točno kakva.

9. Što je vidljiva linija nokta? 
To je ona linija na noktu (pokazuje točnu stvar), ono bijelo što izraste.


10. Što znači duochrome?
Dva kroma. :D

11. Kakva je to ombre manikura?
Prvi put čujem, za francusku sam bar čuo iako ne znam šta je, ali ovo...

12. Što je cuticle remover?
Nešto za skidanje noktiju. (Ovo zvuči jako bolno :D)

13. Kakva je to caviar manikura?
Sa zrncima kavijara. (ajde tu je bio blizu :D)

14. Što su to water decals?
Deklasirane vode (Umirem od smijeha :D)

15. Što je to swatch?
Sat :D

16. Što znači limited edition? 
Neka unikatna linija, posebna linija lakova. Limitirana. (yeeeey, pogodak :D)

17. Kakav je to indie lak?
Indie lak? Lak sa kanom. Ne... Ne znam.

18. Što je free hand nail art?
Neka kućna radinost tih noktiju. Jesi gotova? (nisam, još malo :D)

19. Navedi 3 branda lakova za nokte
Ne znam niti jedan. (daj sjeti se) Ne znam stvarno, ja kad uđem u 
Dm i prolazim pored onih lakova meni se roleta automatski spusti. :D

20. Koja ti je bila najdraža manikura koju sam napravila?
Joj tko će se toga sjetit kad ti to mjenjaš stalno, ali bilo je dobrih
samo se ne mogu sjetit. 


Mislila sam da neće baš ništa znati ili da će neke stvari logički zaključiti, ali prevarila sam se. :D Sad čekam da 5rich ispita svog dragog pa da se i njemu malo smijemo iako mi se čini da će on biti puno bolji od mog muža. 

Nadam se da će i druge nail blogerice ispitati svoje polovice pa slobodno uzmite naša pitanja i krenite u napad. :D 






2 komentara :

  1. Ajme, predobro :D Umirem na odgovor na 18. pitanje :D TIH noktiju :D :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Super! Stvarno su smiješni s odgovorima :)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...