ponedjeljak, 28. siječnja 2013.

Gabrini Elegant swatches & review

Danas za vas imam recenziju i swatcheve Gabrini Elegant kolekcije lakova pa da ne dužimo previše ajmo na fotke. 








Lakovi dolaze u količni od 14 ml, preko 50 nijansi po cijeni od 11,00kn, a možete ih pronaći na Diva kozmetika web shopu.


Na slici iznad možete vidjeti kako nijansa 326 izgleda na mojim noktima sa dva sloja i bez top coata. Od svih nijansi koje sam dobila na recenziju sa ovom sam apsolutno oduševljena, totalno sam kliknula sa bojom laka i osjećala sam se odlično noseći ga iako ga nisam uredila sa nikakvim nail artom. 

Četkica laka je pomalo duguljasta i tanja za razliku od ostalih četkica s kojima sam imala posla, ali s aplikacijom nisam imala problema bar pri prvom nanošenju laka. Formula ovisi od nijanse do nijanse pa tako i pigmentiranost. Jedina mana kod ovih lakova je to da se dosta brzo zgušnjavaju i nakon 2-3 korištenja im je potrebno par kapi thinnera za lakšu aplikaciju. Meni osobno to ne smeta, ali mi je žao što se to događa jer s drugim linijama Gabrini lakova nemam takvih problema. 

Malo mi je teško napisati općenit zaključak za ove lakove jer su moji dojmovi različiti, ovisi o kojoj se nijansi radi jer nekima treba jedan sloj, nekima i tri sloja, neki se mažu lakše, neki malo teže zbog jače ili slabije pigmentiranosti, a tu i je problem brzog zgušnjavanja, pa ako vam to ne smeta svakako preporučam da probate ove lakove zbog velikog izbora boja, povoljne cijene i količine od 14 ml koja je kod nas rijetkost. 

P.S. Sve nijanse na nail display-u su nansene u 2 sloja, osim nijanse 307 koja je nanešena u 3 sloja.

*PR uzorak

Broj komentara: 11 :

  1. Ja bi 324, predivan je, makar ima još na kojima mi je pogled stao :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Imam akril već skoro pola godine, lakove više i ne koristim :D ali uvijek volim vidjeti ove displeje, uživam u bojama :)

    OdgovoriIzbriši
  3. 304 i ovaj s kojim si nalakirala svoje nokte su stvarno predivni :))

    OdgovoriIzbriši
  4. Baš šteta što se zgušnjavaju :( Ja sam primjetila da se bočica teže otvara nakon prvog otvaranja, ali još ih nisam nalakirala više puta. :( Imaju stvarno prekrasne nijanse.

    OdgovoriIzbriši
  5. 326 <3 <3 jeftini su, 11 kn uopće nije puno :D Ali stvarno šteta što se zgusnu tako brzo :/

    OdgovoriIzbriši
  6. Aaa , pa nisu oni normalni kod nas su ti lakovi 1 km tj 4kn , pa mogu uzet 3 za 11 kuna ako se malo cjenjkam

    OdgovoriIzbriši
  7. Odličnooo, opet su narasli nokti :) Jedva čekam vidjet kakve ćeš nove manikure imat :))

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...