utorak, 1. siječnja 2013.

Best Nail art of 2012

Prije nego počnem sa najboljim nail art manikurama iz 2012., da vam prvo poželim sve najbolje u novoj 2013. Želim vam puno sreće, veselja, zdravlja, čvrstih noktića i puno divnih lakova, a sve ostalo ima kod Kineza. :D (osim lakova, nemojte lakove kod Kineza kupovat, otpast će vam nokti ;) :D).

Sad na najbolje nail art manikure iz 2012. po mom osobnom izboru, bez nekog reda i brojeva jer ih ima malo više s kojima sam bila baš zadovoljna i super se osjećala noseći ih na noktima. 















Ovo su meni najdraže manikure iz prošle godine, a vama?


Broj komentara: 9 :

  1. Odličan izbor, iako su mi sve tvoje manikure predivne :)) Sve najbolje ti želim!

    OdgovoriIzbriši
  2. Veliko prekrasnih manikur. :)
    Srečno v novem letu. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. toliko prekrasnih, teško mi je izabrati najdražu....mislim da ipak pobjeđuje zelena sa crnim stampingom ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Bijeli s dvije zlatne prugice.A ni ostale nisu loše,sviđaju mi se.

    OdgovoriIzbriši
  5. Mislim da si ove godine radila zbilja mrak manikure!od ovih 12 neznam koja je ljepsa od koje,mozda mlu prednost dajem prvoj u koju sm zaljubljena otkd si ju napravila i ova crna s cirkonicima mi je isto vrh <3

    OdgovoriIzbriši
  6. Meni se sve tvoje manikure jako sviđaju, tako da.. :))

    OdgovoriIzbriši
  7. Uuuuuuuuu, prekrasno! Šteta što nisi stavila linkove na te postove odmah, ako ih ima :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Molim te, napiši post kako si napravila ono s plavim essence lakom- izgleda SAVRŠENO! I sve ostale manikure su predobre. Svaka čast, dugo nisam vidjela ovako nešto :)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...