srijeda, 21. prosinca 2011.

Ho Ho Ho!

Božićne manikure iskaču na sve strane pa sam odlučila i ja jednu napravit. Za ovu manikuru me inspirirala Kandee Johnson u njenom videu sa Božićnim noktima. Odijelo Djeda Božićnjaka mi je tako slatko izgledalo na noktima, a opet nije komplicirano za napravit pa sam morala i ja pokušati.

Korišteni lakovi: Essence Once upon a time
Essence Stamp me! Black
Isabelle Dupont bijeli lak za french

Kandee verzija je kremasta, a ja sam moju napravila malo šljokičastijom pa moja manikura na kraju izgleda kako odijelo Bake Božićnjak jer sumnjam da bi Djedica hodao okolo po svijetu u šljokicama.

P.S. Molim zanemarite što nije baš najurednije ispalo, skužila tek na slikama i išla popravljat, ali smotana kakva jesam uspijela sam upropastit jedan nokat prije drugog slikanja.


Broj komentara: 14 :

  1. Jeeeeej.. Božićni nokti :D
    definitivno si sređujem tako :D

    OdgovoriIzbriši
  2. LOVE IT. It's absolutely ADORABLE!

    OdgovoriIzbriši
  3. Samo fali da napišeš koje lakove si koristila :)
    Osjećam se privilegovano jer sam ovu mani vidjela već prije par dana :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ajme ovo je predobro,hvala ti na ideji,definitivno ću ju iskoristit,već sam se pitala kaj da radim s noktima,jer pahuljice na mojim noktima se nisu dale iscrtati :)

    OdgovoriIzbriši
  5. fantastična je, ovakvu još nisam vidila :-D

    OdgovoriIzbriši
  6. Prekrasno je, ovako nešto bi mogla isprobati :)

    OdgovoriIzbriši
  7. PREKRASNO :D sigurno ovo radim za praznike
    :D hvala

    OdgovoriIzbriši
  8. Ovo izgleda sjajno! Prava blagdanska čarolija na noktima! <3

    OdgovoriIzbriši
  9. Awww, fora :)! Tebi sve manikure tako uredno ispadnu :ljubomoran

    OdgovoriIzbriši
  10. Prekrasno! Ja retko nosim crvenu boju, ali pošto ovaj manikir jednostavno ne može da se nosi sa nekom drugom bojom moraću da probam možda sa nekom tamno crvenom! Super!

    OdgovoriIzbriši
  11. ovisi kako koji djedica hahaha :) svidja mi se :D

    OdgovoriIzbriši
  12. kako slatko.a ipak tako jednostavno

    OdgovoriIzbriši
  13. Hvala vam cure na divnim komentarima :))))

    OdgovoriIzbriši
  14. Prekrasno, prekrasno! :))
    Šteta što moji nokti baš znaju kad će popucati. -.-

    http://tonijemojsvijet.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...