četvrtak, 1. prosinca 2011.

Essence Trend Edition "Crystalliced"

Kolekcija je najavljena za siječanj-veljaču 2012 i vjerojatno će ova kolekcija biti u Dm-u ili Kozmu jer to obično tako bude kad zaredaju kolekciju za kolekcijom pa nakraju u jednoj drogeriji bude, a u drugoj ne. Umjesto da svuda bude sve, ali možda sam ja u krivu pa čekamo da vidimo što će biti. 
Evo što se nalazi u ovoj kolekciji i kako izgleda. 


Liquid eye shadow


Snowflake topper mascara


Glitter froster


Lip gloss


Liquid highlighter


Nail polish



Nail sticker



Na prvu me kolekcija nije baš oduševila iako mi je pakiranje preslatko i baš zato što sam sucker na ambalažu bojim se da ću nešto kupit iako me ne privlači baš. Iako što više gledam lakove to mi se više sviđaju, samo kad bi takve boje bile i uživo i kad im ne bi trebalo 16 slojeva da ne budu prozirni, a baš mi se nekako čini da bi takvi mogli biti. Držim fige da su divni i da im je dosta 2 sloja, a naljenice uzimam obavezno. Jedino mi ova maskara nije jasna, snowflake topper, koji vrag? Pahuljice po trepavicama, ne hvala ali može za maškare. 


Broj komentara: 8 :

  1. njah, nije mi nešto ova kolekcija, preblijeda mi je. eventualno neko tekuće sjenilo ako kritike budu dobre, i ovaj prvi lak ako bude boja koju sam zamislila u glavi.

    OdgovoriIzbriši
  2. Od svega ovoga,jedino me naljepnice privlače,i vjerojatno ču samo njih kupiti,ako dođu do nas.....

    OdgovoriIzbriši
  3. uuuu.... lajk za highlighter i glitere! :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. od ovakvih zimskih artic lights je bila puno bolja kolekcija, a i proslogodisnja fairytale :/

    OdgovoriIzbriši
  5. Ovaj prvi ljubičasto sivi mi se baš sviđa, baš tražim takav lak. samo što znam da su ovo samo promo fotke i da lak sigurno neće ovako izgledat i u stvarnosti :(

    OdgovoriIzbriši
  6. Liquid highlighter! Jedva čekam!

    OdgovoriIzbriši
  7. maskara mi se cini interesantna,ako nije rijec o obicnoj sljokastoj,sviđaju mi se glitteri i naljepnice za nokte,ako uhvatim,mislim da cu kupiti..

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...