četvrtak, 25. studenoga 2010.

NOTD: Hard Candy Mr.Wrong

Još jedan lak koji sam dobila u swapu sa Annie. Ubiti zbog ovog laka je i došlo do swapa. To je taj "krivac". 


Mogla bi puno toga reći o ovom laku, jer na slikama nikako nisam uspjela uhvatiti svu njegovu ljepotu. Prekrasan lak sa ljubičastom bazom punom sitnih raznobojnih šljokica. Trudila sam se koliko sam mogla što bolje to uslikat, ali zadnje vrijeme sam na "Vi" sa fotićem. Očito bi ga trebala promjenit, ali to će morat malo pričekat.


Evo gospodin Krivi slikan vani, uspjela sam ulovit malo sunca.



Malo sam poravnala nokte koliko sam mogla, pa se nadam da sad izgledaju gledljivo. 

Pošto se na suncu ne vidi baš ta ljubičasta baza o kojoj sam pričala, uslikala sam gosp. Krivog unutra s blicem. Evo kako je to ispalo.


Tko bi rekao da je to isti lak, ali je. Iako na prvoj slici slikanoj vani na suncu izgleda realno tek slikano unutra pokaže svoju skrivenu ljubičastu bazu. I nisam ništa o mazanju spomenula, uglavnom maže se lagano ali mu ipak treba drugi sloj. Sušenje me iznenadilo, jako se brzo suši tako da nisam morala posezat za Seche vite. I dobro sa nisam jer mi je SV prikraju i moram štedit svaku kapljicu. Recesija je.. 


Broj komentara: 10 :

  1. E dobar ti ovaj gospodin krivi :-)
    Imaš kojeg krivog i za mene?

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala hvala :)

    Ne kužim šta misliš. :zbunjena:

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovit je, tvoji nohti so zelo lepi =)

    OdgovoriIzbriši
  4. ovaj je definitivno mr. kivi za mene, ja cekam nekog mr. pravog :)

    OdgovoriIzbriši
  5. super boja!

    i meni je prije mjesec dana puko pala (ovo je već 4 put ove godine) pa je isto tako krivi!

    OdgovoriIzbriši
  6. Nije po mom okusu zbog foil finisha al nokti ti izgledaju baš divno!

    OdgovoriIzbriši
  7. Nije po mom okusu zbog foil finisha al nokti ti izgledaju baš divno!

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...