utorak, 23. studenoga 2010.

Essence I love Berlin LE

Opet nova Essence limitirana kolekcija. 


I love Berlin dolazi u siječnju 2011.




Liquid eyeliner

Eyeshadow


Lip balm



Nail sticker



False eye lashes 


Matte tip painter


Nail polish


Na prvi pogled mi ova kolekcija i nije nešto dok nisam skužila da su ovi tip painteri zapravo matt. I gledajući njih i lakove, razne kombinacije su mi pale na pamet iako mi lakovi sami po sebi nisu nešto ali kad ih malo bolje gledam sviđaju mi se svi osim ovog svijetlo zelenog dok mi se ovaj drugi zeleni čini zanimljiv. A i lip balmovi izgledaju primamljivo.. bolje da ne gledam više jer će mi se na kraju cijela kolekcija sviđat.

Kako se vama ova kolekcija čini?

Broj komentara: 8 :

  1. ova kolekcija ima svašta za ponudit! mat tip painteri i zadnja 3 lakića i rozi lip balm... moram šogorici poslat (opet) mail. ona mi je trenutno glavni kupac dok sam u apstinenciji.

    OdgovoriIzbriši
  2. zasad mi se čini ovaj svjetlozeleni najljepši lakić. na slici podsjeća na Gargantuan green grape, a njega obožavam. Nadam se samo da će biti bolja formula Essencova, jer se tu OPI nije iskazao...

    OdgovoriIzbriši
  3. Ma neka lakića...nikad ih dovoljno ;-)

    OdgovoriIzbriši
  4. I još nešto...
    trkom na moj blog,tamo te čeka nagrada za neka bivša (i buduća valjda) dobra djela :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Nadam se, da nece biti i ova TE samo za Nemacku, posto je Berlin. :/ Ko i ona Show off. :(

    OdgovoriIzbriši
  6. @ Maybe iste stvari su nam zapele za oko, ali ja ću probat nešto od ovoga ulovit. Iako sam rekla da moram prestat kupovat lakove, ali bar ću kupovat samo ove LE.

    @Stickers kako su ukusi različiti, meni se od svega baš taj lak najmanje sviđa.

    @Nail crazy hvala za nagradicu :)

    @Ivana nadam se da neće, iako za tu prošlu kolekciju ne alim što nije bila kod nas jer mi se baš ništa nije sviđalo.

    OdgovoriIzbriši
  7. waaaw....kakvi lakoviii...:)



    P.S.: super blog:)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...