srijeda, 27. ožujka 2013.

Hot Ticket You´re so hot and gold

Zaželila sam se malo šljokica na noktima, a ovaj lak sam prvi ugledala kad sam otvorila prvu ladicu helmera pa je odmah izbor pao na njega. Baza ovog laka je prozirna, ali sa hrpom zlatnih šljokica koje se presijavaju u raznim bojama. 

Aplikacija je bila ok, a potrebna su mi bila 3 sloja za potpunu prekrivenost nokta. Nadala sam se proći samo sa dva, ali nije baš išlo. 


Ono što me iznenadilo je to da se suši mat i hrapavo pa je top coat neophodan i to 2 sloja jer je dosta žedan pa sam na kraju imala 6 slojeva laka na noktima. 


Za kraj sam prstenjak doradila pomoću trakica i crnog laka. Ideja mi je bila to napraviti na svim noktima, ali je to već bilo previše slojeva laka i izgledalo je dosta debelo što mi se nije sviđalo pa sam odustala od te ideje, a i nije mi se baš sviđalo kako mi ruke izgledaju bolesno pa sam drugi dan sve skinula dolje. 


Sviđa mi se ovaj lak, ali mislim da će biti bolji za layering ili neke detalje jer ovako sam koliko god da bio divan ne paše uz moj ton kože. 


Broj komentara: 10 :

  1. Divan lak i odlična kombinacija sa crnim, baš profinjeno.

    OdgovoriIzbriši
  2. krasan lakić, ali koliko ti je trebalo da sve to skineš?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Skidala sam uz pomoć folije, znači cca 5 min i sve je otišlo dolje.

      Izbriši
  3. Čim su šljokice u pitanju meni se sviđa :D
    Dobra mi je i ova kombinacija sa crnim lakom. Meni ide užasno na živce kad imam debeli sloj laka na noktima tako da to kod mene nikad ne izdrži duže od jednoga dana.

    OdgovoriIzbriši
  4. fantastično, i sam i sa dodacima!

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasno, meni je lak prečudovit. :)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...