utorak, 5. ožujka 2013.

Braid manicure (ili nešto poput toga)

Danas sam u nekoliko navrata pokušavala uslikati jednu divotu, butter London Slapper, no kako mi to nije pošlo za rukom, odlučno sam krenula raditi tzv. braid manicure. Ovakvu manikuru želim napraviti još od prošlog ljeta, ali uvijek je nešto drugo bilo važnije. 
Obzirom da su pletenice u kosi u modi, odlučila sam ovo proljeće nositi pletenice na noktima. Ako u youtube tražilicu ukucate braid manicure, naći ćete mnoštvo tutoriala. U gotovo svima se može čuti da su najbolji izbor jedan lak metalik finiša, jedan neon lak i jedan lak pearl finiša. Ja sam po običaju napravila suprotno i uzela dva laka krem finiša, Essie Mesmerize i s-he 324, te jedan lak mat finisha, Catrice C02 Sea of green iz neke prastare Catrice LE, koji je zbog top coata postao sjajan.

Da ne duljim previše, evo moje izvedbe:



Hoćete li vi isprobati pletenice na noktima?

Broj komentara: 14 :

  1. Krasno <3 Neću, imam dvije lijeve :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Baš je dobro!! Ali za mene previše komplicirano :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Mjesecima mi je na to do listi,moram probati,tebi je super ispalo ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ovo je odlično :) Uspiješ napravit tak uredno i na desnoj?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala svima (da ne odgovaram pojedinačno :))
      U principu da. Obično trebam malo više čistiti kožicu, ali ako ne napravim onako kako sam si zamislila, ponavljam koliko god puta je potrebno ;)

      Izbriši
  5. svidja mi se konacni rezultat, vidjela sam tutoriale, ali jos nisam probala ovaj look

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlično je, ali puno posla a ja ljenguza :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjeruj mi, uopće nema puno posla. Ja sam s obje ruke bila gotova za pola sata (uključujući i čišćenje viška laka s kožice). Jedino što je bitno je da odabereš opaque lakove koji prekrivaju u jednom sloju :)

      Izbriši
  7. odlično :)
    da bar ja imam tako mirnu ruku...:duri se:

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To ti je samo praksa ;) Inače sam u top 10 najnespretnijih bića na planeti :D

      Izbriši
  8. baš su slatki!!!
    i ja sam u top 10 najnespretnijih bića :D

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...