četvrtak, 13. siječnja 2011.

Hot topic Purple Iridescent Update

Rekla mi je Nail Crazy da ne budem škrta na slikama pa evo još malo slikica iako se nisam baš potrudila i dodatno počistila kožicu. Danas se pojavilo sunce pa sam uspjela ovu divotu uslikat kako se presijava na suncu, čak sam snimila i moj prvi filmić , ali fotićem. Ispao je malo mutan, nemam pojma zašto, ali vam barem malo bolje mogu dočarat tu "živost" u ovom laku nego što je to moguće vidjet na slikama.




Eto ga.. to bi bilo to osim što sam uspjela upropastit ovaj lak jer sam išla isprobavat P2 matte top coat i kako bi ovaj lak izgledao matiran. I upropastila sam ga jer je taj matte TC užasan, samo mi je nekako zamaglio lak i kako da ga je nekako otopio. Dok smo se ja i zvrk igrali, puknula sam se reketom baš po tom jednom matiranom noktu i ogulila komad laka. Nemam riječi... 


3 komentara :

  1. baš mi je drago da si me poslušala, ovoga vrijedi slikati i gledati...i gledati :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Divan je! :)) Znam kako frustira kad ti fotić podivlja od nekog laka, meni baš najčešće od ljubičastih. A bočica mi je pregenijalna, šteta što je nanošenje koma.

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...